Slumberpartyyyy

Whoehoeee, eindelijk was het zo ver! Heerlijk samen eten, veel te veel snoepen, lachwekkende spelletjes spelen, goede gesprekken voeren, nachtje bij mij logeren en vooral véél gezelligheid. Waar ik het over heb? De slumberparty natuurlijk!!

Michelle, Liane en ik willen al een poos onze slumberparty houden, het staat/stond zelfs op mijn bucket list! Voor diegene die niet weten wat een slumberparty is: een logeerpartij met (in ons geval) heel veel kletsen, spelletjes spelen, eten en gezelligheid XD. Maandag 29 t/m dinsdag 30 december was het dan zover. We hadden er zin in. Ik wilde hier een blog van maken, maar ik had zoveel leuke foto’s dat het misschien meer op een plog lijkt, maar ach..who cares ;) Kijk je mee?!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

We hadden bij de Jumbo in de buurt afgesproken zodat we ons samen konden uitleven daar. Nou, dat hebben we geweten hoor, poeeehhh wat ging er veel in ons mandje! Maar hé, dat mag met een slumberparty! (Het ergste is dat het ook écht bijna allemaal op is gekomen haha…shame on us ;p)
2

We hadden gekozen voor wraps, voor iedereen lekker! Mies had de vleesloze variant, maar voor de rest waren ze aardig hetzelfde. En ik kan je vertellen: het was echt $#%&-ing lekker! Het lijkt misschien wat veel kaas, maar…ja dat was ook eigenlijk zo haha.
SAMSUNG CAMERA PICTURES

*Tadatadatadaaaa* Check onze mooie gedekte tafel! Die appelmoes stond er natuurlijk voor mij (check hier nr/ 26 maar), maar de wraps waren zó lekker dat ik de appelmoes niet nodig vond (trust me: dat is uniek).
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Natuurlijk kon een lekker toetje niet ontbreken. Aangezien ik geen chocolade meer eet had ik een heerlijk fris ananas/passievruchten yoghurtje. De andere twee dames hadden een (naar mijn idee een belachelijk duur & overschat) chocolade toetje (Gü. Klinkt bekend? Anyone? Ik kende het niet ;p), maar ze hebben er van genoten en daar ging het om!
5.1

Daarna was het tijd (nadat we hadden afgewassen) om ons heeerrrrrlijk te nestelen op m’n bank met mijn geliefde dekentje!
6.1

Wat we aan hadden? Chill kleding voor Liane en Michelle en ik leefden in onze onesies natuurlijk! Liefde <3 (herkenbaar?)
SAMSUNG CAMERA PICTURES

We gingen aan de chips, bokkenpootjes, kano’s en andere ongezonde rommel (vandaag mocht het, remember?!) en keken de film ‘Sunshine cleaning’. De film was wel oké, maar ik vond ‘em niet heel bijzonder.
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Na de film was het tijd voor wat spelletjes! We doken mijn spelletjes kist in (tevens mijn salontafel, waahhh hoe cool). Genoeg keus, maar dat maakt het er natuurlijk niet makkelijker op….we kozen uiteindelijk voor wat kleinere games.
8-goede

We speelden ‘Labyrint’ en ‘Party Animals’…na deze hysterie durfden we het niet meer aan om ‘Fazantenbal’ te gaan spelen ;p
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Wat ik zei: hysterisch spel dat ‘Party animals’. Liane smeet het gewoon op de grond ;p
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit is ook zo’n heerlijk spel: ‘Wie is het’. Nadat ik had gevraagd of ik piercings had (waardoor de andere twee dubbel lagen) en dat ik er achter kwam dat ik uit ‘meerdere versies’ bestond was het alleen maar vager geworden. Leuk bedacht hoor Mies! XD
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Zoooo, tijd om naar bed te gaan. Uiteindelijk lagen we er pas rond kwart voor 4 in. Er bleek die nacht nog een aardbeving te zijn geweest (tja, Groningen hè…), maar daar hebben we helemaal niets van gemerkt!
SAMSUNG CAMERA PICTURES

Omdat we nog niet genoeg gegeten hadden de avond ervoor hadden we ook nog een super lekker en uitgebreid ontbijt de volgende ochtend. Ei, croissants, Kaiser broodjes en al het ander lekkers. Buikjes waren weer vol!
Na het ontbijt nog weer even afgewassen (thnx girls!) en daarna was het voor mij tijd om met lief vriendinnetje Christa te gaan shoppen (wat je waarschijnlijk hier al gelezen had). Ik vond de slumberparty echt meer dan geslaagd. Geen mannen toegestaan, lekker en veel te veel gegeten en gesnoept en ongegeneerd bijgeklets en gelachen…heerlijk! Dank jullie wel dames, ik vond het erg leuk!! Michelle heeft er trouwens ook over geblogd. Tot zover mijn blog/plog…hebben jullie ook wel eens een slumberparty gehouden? Leek die op die van mij of was die heel anders? Schrijf het maar in de comments, vind ik leuk =D
Liefs!

11 gedachtes over “Slumberpartyyyy

  1. Pingback: Bucket list #update | Life of Pirre

Geef een reactie

