Shoppuhhhh

Na een kort nachtje (het verhaal hierbij komt van het weekend online) was het dan zo ver…ik ging shoppen! Natuurlijk is dat veel gezelliger als je dat samen met iemand doet die daar net zo veel van houdt. Shop je mee?

Ik ging samen met lief vriendinnetje Christa heerlijk shoppen in Groningen. We hadden elkaar al een poosje niet meer gezien, maar het was weer als vanouds gezellig =D Gelukkig houdt Christa net zoveel van shoppen als ik en hebben we ons de hele middag vermaakt en zijn we beide goed geslaagd, kijk maar!

1

Goedemorgen, heerlijk geslapen onder mijn nieuwe dekbedovertrek!
 

2

Uitgebreid ontbijten samen met…. tja dat is nog even geheim (in het weekend hoor je meer!)
 

3

Na het ontbijt was het tijd om te gaan, let’s shop!
 

4

Tadaaaa, daar is ze dan ;)
 

5

Oehhhh, ik heb mij weer erg ingehouden vandaag! Geen één nagellakje gekocht (ja, serieus)
 

6

Omdat het toch al (twee weken) ‘vreetweek’ is kon dit er ook nog wel bij haha
 

7

Lekker lang bijgekletst, veel te lang want opeens was het een heel stuk later! Tijd om verder te shoppen
 

8

Ik ben geloof ik al een jaar opzoek naar een mooi (nep)leren jasje zonder irritante voering…gevonden!! En dat bloemetjes shirt, pfff ja ik was eigenlijk wel een beetje heel erg verkocht (love printjes!) Wat vinden jullie?
 

9

En zo zagen we nog heel wat pashokjes ;)
 

10

Tot en met sluitingstijd gewinkeld en toen ik thuis kwam was het opeens bijna half 7!
 

10.1

Ik had een aantal cadeaukaarten gekregen voor m’n verjaardag, zo fijn om dan ‘gratis’ te shoppen! Love de roze (yay, roze!) spullen van de HEMA.
 

11

Tja, iets met geen zin meer hebben om uitgebreid te koken en pasta is altijd lekker…
 

Tot zover deze super gezellige shopmiddag. Thnx Christa, ik heb er erg van genoten =D Christa is trouwens ook goed geslaagd, ik heb er geen foto’s van maar trust me: het was mooi ;) Ik ben nu deze plog nog even aan het typen en daarna gaan babe en ik denk ik ‘Homelanden’…zó spannend! En niet vergeten hè, in het weekend komt er een erg leuke blog online.
 

Liefs!
 

16 gedachtes over “Shoppuhhhh

  1. Pingback: Slumberpartyyyy | Pirre

Geef een reactie

