X-mas!

Ho ho ho, merry christmas everyone! =D Ik vind kerst altijd super leuk. Gezellig met familie doorbrengen en natuurlijk het (véle) lekkere eten. Vandaag is het eerste kerstdag en geef ik jullie een kijkje in mijn ‘kerst tradities’. Nieuwsgierig?

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Zo zag het er vanmorgen uit, heerlijk zonnetje bij mijn roze (yay, roze!) kerstboompje :D

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Babe draaide zich nog een keertje om, ik ging alvast de zooi opruimen (post stapel groeide weer…)
 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ach, als je dan toch bezig bent dan kan ’t huis ook nog wel ff schoon (babe ging stofzuigen, maar die foto mocht ik niet plaatsen, iets met een onderkin ofzo haha)
 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Douchen
 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

OOTD! (en nee, ik heb links geen 3 vingers maar 5! ;p)
 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ready for X-mas!
 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

We haalden schoonmams op van het station en reden naar mijn ouders waar m’n broer ook al was…en de cadeautjes! :D
 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Eén van die cadeautjes was dit, dit vond ik vroeger ZO lekker…ik heb het er ff moeilijk mee dat ik (al bijna een jaar!) geen chocolade meer eet…
 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Prettyyyyy (gemaakt door babe)
 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

We gingen nog even wandelen tussen de buien door
 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nouja…tussen de buien door -__-
 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Leverde wel prachtige plaatjes op! (en weer gemaakt door babe)
 

12-1

Tijd voor voedsel, héérlijk gourmetten (net zoals 85% van de rest van NL ;p)
 

12-2

Geen beschrijving nodig lijkt mij
 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De (door mij versierde) kerstboom van m’n ouders, mooi!
 

Tot zover mijn eerste kerstdag plog, leuk om te zien? We zitten nu met zijn allen nog even heerlijk uit te buiken op de bank met een filmpje er bij. Morgen weer zo’n leuke dag! Trouwens…had ik al verteld dat ik sinds dinsdag een superleuke fulltime baan rijker ben?! Mijn kerst kan nu al niet meer stuk, hoe zit dat bij jullie?

Liefs en fijne dagen allemaal!

7 gedachtes over “X-mas!

  1. Pingback: Al 1 jaar geen… | Pirre

Geef een reactie

