OOTD!

Omdat het de feestdagen zijn vind ik het altijd leuk om even iets extra’s te doen qua kleding, haar en make-up. Het jurkje uit de kast pakken, die er normaal gesproken jaren in blijft liggen ;p Vandaar een keertje mijn ‘Outfit Of The Day’! Kijk je mee?

Voor diegene die mij goed kennen, weten ook dat ik het liefst in een spijkerbroek loop met m’n roze (yay, roze!) sneakers eronder. Aan de andere kant vind ik het ook echt superleuk om mijn ‘girly girly’ kant naar boven te halen en mij helemaal op te tutten. Jurkje, make-upje, nagellakjes en haartjes (mooi al die verkleinwoorden ;p). Tijdens de feestdagen heb ik hier ook ‘last van’. Ik gooi dan mijn (mega) kledingkast open en dan ga ik winkelen in mijn eigen kast (doen vast meer vrouwen…anyone?!)

Vandaag had ik niet zo’n zin in krullen (gedoe ;p) dus ging ik wat anders verzinnen. Tijdens stijldanswedstrijden heb ik altijd een strakke knot, maar dat kan natuurlijk ook wat losser/feestelijker! Ik ging op de kop hangen, maakte een slordige staart, deed er een donut en een paar speldjes in en klaaaaaaaaar was m’n haar =D. Heerlijk als het zo makkelijk gaat. Nog even mooie lange oorbellen in en een classy make-upje op en het ‘hoofd-gedeelte’ is af! Ik vond trouwens die zilveren glitter eye-liner in mijn make-up stash, hoe leuk is dat in deze periode!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Vervolgens was het de beurt aan jurkjes! Zoals ik al zei: ik heb meestal een spijkerbroek aan, des te leuker is het om iets totaal anders aan te doen tijdens de feestdagen. Meestal heb ik de outfit al in mijn hoofd gemaakt en kan ik snel de kleding uit de kast halen en aandoen. Vanmorgen ging het echter was lastiger, mijn gekozen outfit stond namelijk absoluut niet mooi bij elkaar haha (tja, happens). Deze keer dus iets langer gedaan over het kiezen van een outfit, maar het is gelukt!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik zie nu dat de foto niet helemaal scherp is geworden (grmbl), maar alsnog kan je het wel zien. Dit jurkje heb ik echt al eeuwen en komt (geloof ik) van de HEMA. Er zit een mooi glimmend lintje bij, wat het toch wat feestelijker maakt. Het zwarte fluffy vest (Primark) is natuurlijk helemaal hot en vond ik er wel leuk bij passen. Het jurkje is best dun dus het vest is meer dan welkom. De laarsjes komen van de Bristol en ben ik helemaal verliefd op <3 Hoe vinden jullie de prachtige molen trouwens? haha. Zoals je misschien kan raden: dit is niet mijn tuin ;p

Mir 7

Hier zie je mijn Outfit Of The Day ook nog zonder vest, brrrr. Mijn nagels heb ik trouwens in twee kleuren ‘ge-nagellakt’, effen roze en roze glitters. Ik vind het altijd wel speels om niet alle nagels in één kleur te doen (waarom zou je als het ook anders kan?!). Daarin kan ik ook vást niet de enige zijn!

Tot zover mijn outfit blogje! Doen jullie nog wat speciaals aan met de feestdagen of denk je ‘nah, laat maar’. Ik ben benieuwd, zet het maar in de comments =)

Liefs!

12 gedachtes over “OOTD!

  1. Mooie OOTD! Die jurk staat je erg leuk en die oorbellen zijn super, ik hou van lange oorbellen :) Waarschijnlijk doe ik niks speciaals aan omdat ik thuis blijf dit jaar. Hoe leuk het ook is om er iets moois van te maken, comfy kleding is ook erg fijn haha.

    Like

Geef een reactie

