Boringggg

Vandaag was een boring dagje (dat verklaart direct de titel!). Beetje uitslapen, ontbijtje eten, serie kijken en met als hoogtepunt van de dag: de tandarts! Toch wilde ik je deze (boring) plogdag laten zien, je kan nou eenmaal niet altijd iets super leuks of iets ‘plog-baars’ doen hè! ;)

1

Zoals ik al in de intro zei: lekker uitslapen! Ik ging alvast uit bed en babe bleef nog hééél even liggen.

2

Wat een ‘hondenweer’ (of hondeweer?) zeg, maar gelukkig maakt mijn super gave roze (yay, roze!) kerstboompje heel veel goed! (met dank aan Michelle!)

3

Ik begon de dag met een maskertje (groene klei masker, loveeee it!)

4

Babe was inmiddels ook opgestaan, samen lekker ontbijten

5

Ik wilde het raam open zetten in de slaapkamer en toen zag ik iets super liefs van babe <3 (zien jullie het?)

6

Daarna samen een héle, hééle, héééle spannend aflevering kijken van Homeland (mennn, spannend!)

7

Sukkel dat ik ben, ik kon het niet laten om een te dik stukje verf van de muur te peuteren…resultaat: witte vlek -__-  (ik wil het gaan lijmen, iemand nog een beter idee? haha)

8

Sukkel moment nr 2: Tot twee keer toe een dikke druppel saus (mayo enzo) op m’n nog super schone Uggs laten vallen (vloekmomentjes van de dag)

9

Maar lang leven Google! Daar stonden goede tips (en hilarische verhalen, die nog véél sukkeliger waren) hoe je dit kon schoonmaken…*yay* is bijna helemaal weg! =D

10

Tijd om het volgende varkentje te wassen. De mega stapel post die ik nog moest wegwerken (I hate that! jullie ook?)

11

Om 14:00 uur moest ik naar de tandarts. Ik ging op de fiets. Zie je die roze bel? (yay, roze!!) ;p

12

Blogde ik laatst nog over de voor- en nadelen van lang zijn… Dit heb ik dus 9 van de 10 keer (spiegels die voor mij te laag hangen, in dit geval in het toilet van de tandarts)

12-1

Ik kwam pas weer thuis toen het donker was! Des te mooier is mijn roze (yay, roze!) kerstboompje XD (deze foto is overigens eerder deze week gemaakt, mochten mensen ‘em herkennen ;p, maar de foto van vandaag was mislukt haha)

13

Ik had geen zin om te koken én ik had zin in pasta. Oftewel: pasta saus uit de vriezer gehaald en spaghettini erbij gemaakt (dat is extra smalle spaghetti, kennen jullie dat?)

14

Mijn voornemen om ELKE avond de afwas te doen, gelukt! (heb er zo’n hekel aan om ’s morgens in de keuken te komen en een stapel afwas te zien staan)

Onder het genot van GTST ben ik deze plog aan het typen en ik ga vanavond nog naar dansles. Ik ben dan echter zo laat thuis dat ik geen zin heb om midden in de nacht nog deze plog uit te werken, vandaar dat ik het tot zo ver doe ;p Hebben jullie ook zo’n boring dagje achter de rug of hebben jullie juist iets heel gaafs gedaan?! Let me know in the comments =)

Liefs!

11 gedachtes over “Boringggg

  1. Wat een gave sjaal, hij staat echt tof bij je jas! En leuk om zo een dagje mee te kunnen kijken in je leven, inderdaad, niet alles wat er gebeurt is superspectaculair, maar dat maakt het juist leuk, om ook gewoon echt in het normale, dagelijkse leven van iemand te kijken. Leuk!

    Like

  2. Ja ja dames. Die leuke sjaal heb ik ook! Gekocht na al die leuke foto’s en de tip van Pirre. Bij H&M. Net even gekeken in de webshop, maar helaas kon ik de sjaal niet meer vinden. Lijkt uitverkocht dus. Mocht je’m nog wel kunnen vinden wees gewaarschuwd: hij is enorm groot, lang en dik! Draag deze vrij veel. Wel 50/50 met een andere sjaal. Dus als je een tip wilt hebben dan lees ik het wel op dit forum. :))

    Like

Geef een reactie

