Kerstbal

Jaaaa, gisteren (vrijdag) was het zover! Ik kwam weer uit het medische onderzoek (weekje intern) en ’s avonds was het jaarlijkse kerstbal van stijldansen. Wil je weten hoe mijn dag eruit zag? Kijk dan snel verder =)

1’s Morgens werd ik ‘vrijgelaten’ uit het medische onderzoek. Ik kwam de hoek om en WOEESSJJ! Zo’n windvlaag had ik nog nooit meegemaakt. Resultaat zie je op bovenstaande foto =(

 

2Uitzicht vanuit de bus (en ook meteen de reden waarom ik met de bus ging)

 

3Haha (mam, ik lijk op jou! ;p) Ik wilde m’n krullen sparen voor vanavond, vandaar deze look.

 

4Soepje en beschuitje onderin! (grappig weetje: vorige keer kreeg ik veel reacties dat mensen dit niet kennen…proberen jongens, is lekker!)

 

5Toen was het tijd om te gaan bedenken wat ik met mijn haar wilde doen voor het kerstbal (gala) van dansen.

 

6Ik wist het ff niet met m’n haar, dus ging ik eerst maar make-uppen (je moest eens weten hoeveel er uit die bakken komt haha)

 

7Lastig om het op de foto te krijgen…Paars met shiny accenten en gouden glitters smokey-eye!

 

8Vervolgens ging ik mijn grote tenen intapen, anders krijg ik enorme blaren (lol, ik kan niet de enige dansen zijn die dit doet?!)

 

9Toen was het toch écht tijd om m’n haar te gaan doen….grmbl, het wil niet!

 

10Het is dus de rechts-onderin-look geworden! Hier was ik blij want mijn nepwimpers waren goed gelukt (ja, dat is zeldzaam ja)

 

11Tijd voor voedsel! Jummmm, appelmoes XD

 

12Nou, de krullen zijn aanwezig hoor!

 

13Handsome babe! <3

 

14Jaaa, we zijn er! (beetje donkere foto, maar ach…)

 

15Zijn we niet cuteeee? ;)

 

16Ohhhh, dikke grote foei! We hebben om half 2 ’s nachts ZO’N honger dat we waren gezwicht…

 

17Héééél soms mag dat oke?! We waren er erg blij mee zoals je ziet haha

 

18Op :O

 

Dat was het weer voor vandaag! We lagen rond 3 uur op bed (vandaar dat deze plog ook pas de volgende morgen online komt). Ik vond het echt een superleuke dag, maar vooral ook avond! Was erg gezellig om iedereen weer te zien en hier en daar een dansje te doen, love it! Hebben jullie nog iets leuks gedaan gisteren? Of heb je misschien gewoon heerlijk op de bank gelegen met een dekentje en een kopje thee. Tell me in the comments =)

Liefs!

12 gedachtes over “Kerstbal

Geef een reactie

