Leek

Vandaag gingen babe en ik een middagje naar Leek. Ik was in het centrum nog nooit geweest, is best gezellig! Nadat we de winkeltjes hadden gezien gingen we nog even wandelen. Kijk je mee?!

1Eén minuut voor de wekker wakker worden, ik kan dat! ;p

 

2Het was niet echt mijn ochtend, ik werd nogal moe wakker (goedemorgennnnn)

 

3Make-uppen op de bank, lekker lui!

 

3-1Outfit of the day!

 

4Babe had als verrassing heerlijke croissantjes meegenomen: jummm!

 

5Moet ook gebeuren hè!

 

7Ik ben wakker hoor! =D

 

8Zoals de titel al zegt: we zijn in Leek! Ik stond (natuurlijk) bij de nagellakjes en toen had babe deze gekocht: jummm!

 

9Haha, zet babe bij de kookwekker-afdeling en hij vermaakt zich príma *gniffel*

 

10Ik ging bij de HEMA naar het toilet, daar hing geen spiegel boven de wasbak maar stond dit. Best leuk! :D

 

10-1Iets met babe en zich kind voelen in de speelgoedzaak ofzo ;)

 

11We gingen ook nog wandelen, prachtig daar!

 

12Invasie van eenden die op ons af kwam :O

 

13Nien-oord. Mooiiiii!

 

14Koud dat het was joh. Brrrr!

 

15Hoi!

 

16Babe z’n poging tot een auto-selfie hihi

 

17We hadden het zó koud, dat we ’s middags een soepje aten.

 

18Een beschuitje onderin maakt het extra lekker (doen jullie dat ook?)

 

19Opgewarmd v/d soep nog boodschapjes doen. Dit hondje stond heel schattig te wachten op z’n baasje.

 

20Daarna nog even chillen om vervolgens…

 

18-1…pannenkoeken te bakken!

 

18-2Jummmm, lekker!

 

18-3En als toetje een bakje ijs! Sinds ik geen chocolade meer eet vind ik dit één van de lekkerste smaken ijs! Jum =)

 

Aan het eind van de dag hebben we nog even de afwas gedaan en dan kunnen we nu lekker chillen op de bank. Het was weer een leuk dagje samen met babe. Wat hebben jullie vandaag gedaan? Ook gewinkeld? Gewandeld?

Liefs!

7 gedachtes over “Leek

Geef een reactie

