50/50

Vandaag was het plog-dag, hartstikke leuk natuurlijk! Alleen ging vandaag niet helemaal zoals gepland en daardoor werd het maar 50/50 leuk. Lees je mee?!

1Goedemorgen mensjes!

 

2Onze lekkere ontbijtjes! :D

 

3Babe verslaaft aan de oer-oude game Zelda (en tja, die moet en zal dan uitgespeeld worden hè)

 

4Beetje blurry, maar het ging er om dat je hier goed mijn dode-punten-haar ziet

 

5Beetje aan het prutsen in de badkamer, best leuk of niet ;p

 

6Nog een beetje ‘in-to-the-game’, maar we zijn wakker hoor!

 

7Outfit of the day

 

8Op naar mijn ouders. Mijn fluffy stuur hoes is niet meer zo fluffy helaas…tijd voor een nieuwe?

 

9Lunch. Jummm.

 

10En toen begon de ellende. Allerlei post, geldzaken en zorgverzekering uitzoeken…I hate that!

 

11Meh -__-

 

12Nog meer meh! Ik had al een afspraak bij de garage voor iets anders, maar toen ik daar heen wilde gaan zag ik dat m’n band leeg was. Garage-tijd dus (ja, AGAIN…zucht)

 

13Ondertussen ging ik naar de kapper, ik was iets te vroeg, dus even wachten totdat ik aan de beurt ben.

 

14Ik zag deze kapsels in een voorbeeld boek. Die donkere versie vind ik echt gááf! Zou ik het durven?…

 

15Nee…natuurlijk niet ;p Alleen de puntjes gingen eraf, maar dat korte kapsel bleef wel in m’n hoofd spoken…

 

16Daarna een heerlijke traktatie van m’n ouders. Drie x raden wat van mij was ;)

 

17Juist toen het weer leuk werd, kreeg ik bericht dat de reparatie van m’n auto (weer) duur uitpakt. NIET LEUK! (on the other side: ik heb een vet coole leen auto meegekregen, top service!)

 

18Er nog bij denken: appelmoes!

 

19Even een (nep)kapsel uitproberen. Wat vinden jullie? Doen of niet doen?

 

20Ik ontdekte de radio (met héle fijne boksen) in m’n leenauto. Loeihard meegezongen op het 1e Christ(mas) lied die ik dit jaar hoorde!

 

21’s Avonds nog even dansen (ja, ja, op hakken mensen!) Hier zie je ook een ieniemienie sneak-peak van de jurk :D

 

Tot zover deze plog! Eigenlijk was de dag erg leuk, totdat m’n auto begon te zeuren =( Maargoed, moet maar weer hé. Verder heb ik mij prima vermaakt hoor hihi. Hoe was jullie dag? En wat vinden jullie: kort koppie doen of niet? Laat maar weten in de comments, ik ben benieuwd =)

Liefs!

12 gedachtes over “50/50

  1. Oh Mir, ik weet het niet met dat kapsel… Eerst dacht ik NEEE!!! Maar vind die foto met je uitprobeer kapsel wel vet gaaf! Vind zelf altijd als ik korter haar heb, dat je dan echt screwed bent als je een bad hair day hebt, met langer haar kun je het altijd nog enigszins verbloemen…

    Like

  2. Kort haar zou je denk ik best wel tof staan! Maar dan zou ik uiteindelijk wel voor het witte haar gaan, en niet voor het donkere, dat staat misschien wat te hard. Hoewel ik me ook kan voorstellen dat je niet zo’n zin hebt om je haar kapot te maken door het zo erg te bleken :) Ik ben benieuwd wat je gaat doen! :)

    Like

Geef een reactie

