Oeehhhh!

Afgelopen zondag was ik jarig en daarom gaf ik de zaterdag ervoor een feestje! Een feestje is natuurlijk altijd leuk, maar extra leuk als je zelf jarig bent (vind ik ;p). In deze blog de verhalen, foto’s en cadeautjes. Nieuwsgierig? Kijk dan snel verder!

Zaterdag was het zover: mijn laatste feestje met een ‘2’ erin (snappie?). Ik denk dat ik gewoon een aantal jaar achter elkaar ga zeggen dat ik deze leeftijd ben, dan hoef ik de grote ‘3’ niet te noemen (gniffel). Maargoed: het feestje! Ik had natuurlijk de leukste mensen uitgenodigd en op twee na zijn ze allemaal gekomen!

 

collage 1Dat zeg ik: gezelligheid! Het is eigenlijk een clubje bij elkaar geraapte vrienden (dat klinkt lekker bot, maar zo bedoel ik dat niet haha). Twee van de drie heren (1=babe en de andere wilde niet op de foto ;p) zijn mijn danspartners van stijldansen. Wist je eigenlijk al hoe super leuk stijldansen is? Niet? Nou, dat kan je hier lezen. Links onder: de linker gekke-bekken-trekker is een lief vriendinnetje van mij die ik heb ontmoet op de opleiding Logopedie. Ondanks dat we nu oud en allang afgestudeerd zijn, bleven we contact houden. De rechter gekke-bekken-trekker is mijn oude huisgenootje. Ze is hartstikke gek (in a very good way!) en ze houdt, net als ik, ook een blog bij! Ik ben dankbaar dat ik zulke leuke mensen heb ontmoet en dat ze vrienden zijn geworden. Ik heb geen 24 goede vrienden, maar het handje vol wat ik heb zijn ook de beste en ik zou niet zonder ze kunnen!

Zo…that being said: over naar de cadeautjes. Natuurlijk gaat zo’n feestje niet om de cadeaus, maar het is wel errrrg leuk als mensen wat mee brengen! Hieronder een kleine samenvatting van wat ik heb gekregen. Gewoon omdat het kan, omdat het leuk is en omdat verschillende mensen erg nieuwsgierig waren naar een bepaalde ‘roze kerstboom’.

 

collage 2Dit cadeautje kreeg ik gisteren nog van babe. Het was iets later binnen gekomen, maar hoe leuk is het om een dag later nóg een cadeau te krijgen! Hij wist dat ik heel graag een gedichten bundel van E.E. Cummings wilde hebben en hij heeft voor deze gekozen. Ik vind de kaft al super leuk, maar de gedichten die er in staan: wauw. Natuurlijk heb ik nog niet alles gelezen, maar daar gaan we zeker weten snel mee beginnen. Wist je trouwens dan mijn tattoo een (deel van een) gedicht is van deze dichter en dat dit cadeau ook op mijn bucketlist staat?! Cadeau-goedgekeurd-waarde = 10!

 

collage 4Waaahhh, gaaf! Ik ben dol op (bord)spellen en deze had ik nog niet. Ik heb een hele kist (you know, waar vroeger van die dekens in lagen) vol met allerlei spellen. Van Monopoly t/m Fazantenbal (die laatste is zó aan te raden!). Ook dit cadeau komt van babe, hoe lief! Dit is echter niet zo maar een Kolonisten, maar het is er eentje ‘van de lage landen’. Hoe cool is dat =D Ik had trouwens twee dagen voor mijn verjaardag óók nog een bak Ben & Jerry’s ijs gekregen van hem. De strawberry cheescake & cookie swirl (omg, jum!). Je snapt zeker wel waarom ik daar geen foto van heb….juist. Het is al op. Cadeau-goedgekeurd-waarde = 10!

 

collage 5Haha, die linker cadeautjes komen van één van mijn danspartners. Omdat ik na demo-training (waar we op de grond moeten rollen, ik gelift word en we elkaar wel eens per ongeluk een mep geven ;p) bijna altijd met pijntjes naar huis ga, heb ik deze wonder zalfjes gekregen. ‘Bij vallen, voor kneuzen’ (ben ik dan de kneus of is het voor gekneusde plekken op je lichaam? Het is maar hoe je het leest…) Echt grappig, maar ook zéér welkom! Op de rechter foto zie je een verzameling aan pasjes die ik heb gekregen. Ik weet van de ‘appeltaartkaart’ nog niet precies hoe dat werkt. Is het een kaart waarmee je letterlijk een appeltaart kan ophalen of is het een kaart waar een bepaald bedrag op staat die je kan besteden bij de Hema? Iemand? Cadeau-goedgekeurd-waarde = 10!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURESDit hebben jullie wel eens eerder gezien, maar er is er weer eentje bij (links onder)! Voor de duidelijkheid: deze spreuken hangen bij ons in het toilet. Een aantal hebben we zelf gekocht en een aantal hebben we gekregen. En nee, die MJ staat niet voor Michael Jackson (Mies!! ;p), maar voor onze voornamen. Ik vond het nou eenmaal mooier dat de M bovenaan kwam, in plaats van de J (sorry babe). Ik vind eigenlijk alle spreuken mooi die hier hangen, hebben jullie een voorkeur? Of heb je nog een andere mooie? Cadeau-goedgekeurd-waarde = 10!

 

collage 3*tadatadatadaaaaa* Daar issie dan! De (nu al) beroemde/beruchte roze kerstboom (yay roze!). Man-oh-man, wat is die gaaf! Haha. Ik kreeg hem van Michelle en die appte mij van te voren dit: ‘OMG HEB HET BESTE CADEAU OOIT’. Toen was ik wel heullll nieuwsgierig haha. Dit boompje was zó berucht, dat ze er zelf ook over blogde haha =). Nadat ik mijn verjaardags-plog online had gezet kreeg ik ook vele verzoekjes om een foto van het boompje te maken. Dus bij deze mensen! Kijk hoe roze, mooi en schattig ‘ie is. Past ook perfect in het interieur, want met mijn roze accessoires matcht het erg mooi. Wat vinden jullie? Cadeau-goedgekeurd-waarde = 10!

Tot zover mijn cadeautjes-blog. Erg lief van iedereen om zulke mooie, grappige, grote en kleinere cadeautjes mee te nemen. Ik heb niet alles in deze blog gezet (anders wordt het erg lang), maar dat houdt niet in dat ik die cadeautjes niet mooi vind of waardeer! Wat is jullie gaafste cadeautje ooit? Of misschien: wat was het stomste/nutteloze/raarste cadeau wat je ooit hebt gekregen? Ik ben zéér benieuwd, schrijf het maar in de comments =)

Liefs!

15 gedachtes over “Oeehhhh!

  1. Ik weet zeker hoe leuk stijldansen is! Ik heb het 4 jaar gedaan en toen moest ik verplicht stoppen. Ik vind je wc echt zo leuk met die spreuken. En ik wilde nog iets anders zeggen wat ik vergeten ben..

    Like

Geef een reactie

