Happy birthdayyy…

…to meeeee! =D Ik ben morgen (zondag 23e) jarig en vandaag ging ik dat alvast vieren! We hebben het erg gezellig gehad met familie en ’s avonds nog met vriendjes en vriendinnetjes. Vooral veel vreterij foto’s ;p Kijk maar!

1Goedemorgennnn! Gezellig samen een ontbijtje maken

 

2Ik ging de was ophangen en toen zag ik deze tas liggen…wat zou er in zitten?! (mocht er niet in kijken van babe)

 

3Dan maar eerst m’n haar doen. Het wordt lang en de puntjes zijn dood: tijd om naar de kapper te gaan!

 

collage 2Tijd voor een make-upje! Zeer tevreden over de oogschaduw van Mua, goedgekeurd!

 

7Outfit of the day =)

 

8Ennn nog een keer haha

 

SAMSUNG CAMERA PICTURESJaaa, slingers! Maakt me niet uit hoe oud je wordt, slingers horen erbij!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURESDit vond ik zo’n lieve foto van m’n mams en mij <3

 

SAMSUNG CAMERA PICTURESIk kreeg de aanwijzing: ‘In de rechter stapel boeken op de gang, onder het eerste boek ligt een verrassing’. Gevonden!

 

collageIk kreeg cadeautjes van babe en hij had ZO’N lief kaartje geschreven, dat ik ervan moest huilen.

 

SAMSUNG CAMERA PICTURESNóg een cadeau van babe: Kolonisten van de lage landen. Super leuk!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURESNaast taart, koekjes en snoepjes hadden we ook slagroomsoesjes, jummmm!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURESEten jullie deze koekjes ook op deze manier? ;)

 

19 - kopie - kopieNadat de familie weer naar huis was ging ik alvast m’n plog t/m vanmiddag klaarmaken.

 

20 - kopie (2)Om vervolgens te wachten op….

 

21Onze patattekessss! Heerlijk :D

 

22 - kopieLieve kaartjes die ik heb gekregen (die linker is van m’n broer en er staat ‘gefeliciteerd ouwe’ in. lol!)

 

23 - kopieTijd voor taart: bosvruchten kwarktaart

 

24 - kopieRaad eens mensen? Hoe oud ben ik geworden? ;)

 

25Alle bakjes leeg, taart op en flesjes bier opgedronken. Was een geslaagd feestje. Thnx iedereen, super leuk =D

 

26

Cadeau tafel, zoooo veel leuks gehad! En dan staat hier de knalroze mini kerstboom nog niet eens op! Love it all <3

 

En inmiddels is het bijna 1:00 en dus nu 23 november, mijn verjaardag! Yayyyy. Ik heb een ontzettende leuke dag gehad met ’s middags lieve familie en ’s avonds vrienden en vriendinnen (foto volgt later nog). Tijd om naar bed te gaan! Dank je wel iedereen.

Liefs!

9 gedachtes over “Happy birthdayyy…

  1. Mijn roze kerstboom mist! Dat kan ècht niet. Ik eis mijn kerstboom! (; Hihi nee maar leuk om dit te zien als je er een deel van de dag bij was! En het was dus bosvruchtensmaak… ik wilde het nog vragen. En wat lief, die foto’s met Jeremy’s kaartje ^^.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

