Luiheid

Mennnnnn, wat waren we lekker lui vandaag! Ik moest vanmorgen even naar de ochtend controle van het medische onderzoek waar ik aan mee doe, maar daarna was de bank onze favoriete plek…héér-lijk. Kijk maar!

1Goedemorgen! Zie hier het ‘prik spoor’ van vanmorgen. Even heen voor controle (medisch onderzoek), o.a. dus bloedprikken

 

2Daarna nog even weer heerlijk in bed kruipen (ja, lui inderdaad)

 

3Toch nog even wat nuttigs gedaan: de was op gehangen (in m’n onesie inderdaad, so what?!)

 

4Gewichtheffen voor vrouwen (konden ook voor mannen door in principe ;p) kijken, best leuk!

 

5Love onze uber relaxte bank, heerlijk chillen met babe <3

 

6Babe had bewegingsdrang haha, dansjuhhhhh!

 

7Smelten jij! We hadden zin in ijs, maar was echt super bevroren…. *geduld*

 

8Lekker ijsje eten en inderdaad, wéér chillen op de bank (de titel is niet voor niets ‘luiheid’)

 

9Luiiiiiii

 

10En toen had babe er genoeg van en duwde hij mij de bank af haha, tijd voor boodschapjes!

 

11Kleurtjes kopen zodat ik eindelijk kan beginnen mijn kleurboek voor volwassenen (staat immers op m’n bucket list)

 

12I’m sexy and I know it XD

 

13Lol, ik zeg niks

 

14Dit was trouwens de outfit of the day, heerlijk warm en herfstig (en loveee m’n shawl nog steeds)

 

15Hier kwam babe voor, de ananas jam. En toen vond hij ook nog de kiwi jam, z’n dag kon niet meer stuk ;)

 

16Herfstig Noorderplantsoen

 

16-2De Jumbo was een woordje vergeten op het vlaggetje. Ik dacht: Ik help ff

 

17En toen werd ons ‘meelworm bitterballen’ aangeboden uit de ‘nieuwe insectenlijn’…. WHAT DA F*CK!?

 

18Voor ons geen insecten lijn (serieus…wtf!), maar een heerlijke chips-schotel.

 

19Nom nom nommmm

 

20En tja, dit kon er ook nog wel bij haha

 

21Haha, dit deed ik vroeger wel eens. Lekkurrrrr slagroom

 

22De crea-bea afwas foto

 

Tot zover onze super relaxte plog dag. Ik heb er écht van genoten om gewoon helemaal niks te ‘moeten’. We gaan nu nog even lekker chillen (op de bank, again) en Homeland kijken. Is zo spannend! Wat hebben jullie vandaag gedaan? Ook lekker lui geweest?

Liefs!

7 gedachtes over “Luiheid

  1. Oh ja heerlijk dit! Bij welke winkel waren jullie? En wat is dat in heeemelsnaam voor blauw kronkelding op die Noorderplantsoenfoto?! Oh en ik wil best insecten proberen, why not :P (zegt het kind dat niet eens champignons eet haha).

    Like

  2. Wat een lekkere luie dag voor jullie, prachtig. Volop genoten zagen wij. Wij zijn vandaag teruggekomen van Michael. Ook een prachtig weekend gehad. xx P & M

    Like

Geef een reactie

