Auto

Welkom bij de plog van vandaag! Ik heb vandaag veel verschillende dingen gedaan. ’s Morgens moest ik even werken, daarna naar de garage voor de APK van m’n auto, nog even de stad in geweest en nog veel meer! Kijkt u maarrrrr =)

1Goedemorgen! Ontbijtje tijdens het nieuws.

 

2Outfit of the day (en een enigzins ‘niet wakker’ hoofd)

 

3Klaar om te gaan werken, let’s go!

 

4Nou, we zijn buiten Groningen hoor….ik kom dichtbij het dorp en alle boeren schijnen zich hier te verzamelen ;p (don’t worry, ik stond hier stil en de motor zelfs uit, nooit met je mobiel spelen tijdens het rijden!)

 

5Na m’n werk ga ik even langs m’n ouders. Hier drink in m’n eigen gemaakte shake (vla, melk, beetje suiker en schudden: jum!)

 

6Ik werk even en dan ontdek ik een nieuw knopje bij m’n statistieken: welke landen (de mensen daarvan dus ;p) er ooit allemaal op m’n blog hebben gekeken….GAAF!

 

7Mams maakt deze foto: op weg naar de garage voor de APK-keuring.

 

8We krijgen thee/koffie (goede service!) Ik drink het echter niet op want ik bedenk me (nog optijd) dat ik geen thee mag voordat het medische onderzoek begint. Toch lekker m’n handen aan gewarmd haha

 

9En toen waren we opeens in Londen! =D (nee, natuurlijk niet….deze stond ergens vlakbij de garage)

 

10Vanaf de garage liepen we naar de stad, langs dit mooie plekje…

 

11LOVE de herfst (moet het wel droog zijn haha). Héérlijk weer was het vandaag.

 

12Boe!

 

13Waahhhh, we kwamen dit SUPER schattige hondje tegen. We mochten hem op de foto zetten. KIJK dan hoe cute! <3

 

14Ik paste dit roze (yay, roze!) sporthemdje. Ik vond hem leukkkkk, maar helaas: geen centjes voor ;(

 

15Toen kwam het telefoontje van de garage: de buis/kraan/dinges van de koelvloeistof is kapot en moet vervangen worden. Ennnn weg centjes =(

 

16Eenmaal weer thuis (bij m’n ouders) ging paps koken

 

17En lekker dat het was, nomnommmm!

 

18Vervolgens met de leen-auto weer naar mijn huis (iehhh, nieuwe, rare, onbekende knopjes!)

 

19Helaas geen kickboksen voor mij vandaag, dus doe ik maar alsof XD

 

20Heerlijk gedoucht en m’n haren laten drogen in de handdoek.

 

Nu zit (lig eigenlijk) ik op de bank deze plog te typen. Het was (ondanks dat ik weer íetssss armer ben) een erg leuke dag! Lekker gewerkt, gezelligheid gehad bij en met m’n ouders en ’s avonds lekker chillen. Heerlijk zo’n dagje met van alles en nog wat. Wat hebben jullie vandaag gedaan? Nog leuke dingen beleefd?

Liefs!

4 gedachtes over “Auto

  1. Dit is echt intens random, maar omdat het me nooit eerder echt is opgevallen moet ik het even kwijt: Mir, wat heb jij mooie wenkbrauwen. Ja, dat dus. Oh en ik heb de héle dag gestudeerd, boring. :D

    Like

Geef een reactie

