Babe

Babe, wie kent hem niet? De meeste mensen weten wie ik hiermee bedoel ;) Maar weten jullie ook hoe wij elkaar ontmoet hebben? Of hoelang wij samen zijn? Wat hém juist zo leuk maakt? Nieuwsgierig? Lees dan verder.

‘Once upon a time’ zo zou dit verhaal best kunnen beginnen… Lang (langggg) geleden, toen ik nog bezig was met afstuderen, toen ik nog jong en knap was (;p) én single, ontmoette ik een leuke jongen en die heb ik nooit meer laten gaan ;) Zoals hierboven al gezegd; ik was bezig met mijn case-study en het was in de periode van de paas eitjes. Ik was al een poosje aan het chatten met DE leuke jongen op Hyves (remember Hyves mensen?) en op een gegeven moment vroeg hij mij op date (ieehhh, eng!). Ik heb het een poosje afgehouden, want tja…ik ben wel zo’n watje die dat gewoon niet durft haha. Maar meneer bleef maar vragen en hij was toch wel érg leuk, dus tja…vooruit dan maar hè!

quote 4

Het was 2e paasdag 2011 en na al weken lang bezig te zijn geweest met mijn case study ben ik op een gegeven moment gezwicht voor z’n charmes ;p Hij beloofde mij een ijsje en dat was natuurlijk stukken beter dan het maken van mijn case-study! Ik vond het in ieder geval een zeer goed excuus om even een pauze te houden van al dat harde werken en mocht het toch niet leuk worden dan kon ik altijd nog weer verder. Op 25 april 2011 vroeg hij mij wéér op date (volhoudertje!) en dit keer zei ik ‘ja’. Direct diezelfde dag hebben we onze eerste date gehad. Erg fijn dat het ook direct maar ging gebeuren, des te minder zenuwachtig ik mijzelf kon maken. De spreuk hier boven is aardig op ons van toepassing… We ontmoette elkaar bij de Pathé bioscoop om vervolgens naar de ijssalon in de Folkingestraat te lopen. Het was duidelijk: ik vond hem meteen leuk. Welke smaken ijs we namen weet ik niet meer precies, maar lekker was het wel! We gingen buiten op het bankje zitten, het was prachtig weer, en we raakten aan de praat. Op dat ene bankje, daar begon het allemaal, het begin van allessss. We zijn na het ijsje naar het park gefietst waar we gingen basketballen (originele date of niet dan!). En raad eens wie er had gewonnen?! (zet het maar in de comments ;p). Vervolgens hebben we nog wat gewandeld in het park en toen zat onze eerste date er alweer op! Waarna er nog velen volgden.

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Nu 3,5 jaar later zijn we nog steeds gek op elkaar (en zoals je op de foto ziet, ook zelf allebei een beetje gek). Daarom passen we ook zo goed bij elkaar haha. Ik kan ontzettend met babe lachen (om werkelijk de meest suffe dingen), we respecteren en waarderen elkaar om wie we zijn en we kunnen inmiddels elkaars gedachten lezen. Hij denkt iets, ik zeg het. Ik denk iets, hij zegt het (creapy…). Het is ontzettend cliché om te zeggen (hé bahhh), maar we vullen elkaar écht aan. We zijn elkaars beste maatjes! (nog meer bahhhh)  Daarbij is hij natuurlijk ook nog eens ontzettend handsome XD

quote 2

Ik ben zó blij dat ik 3,5 jaar geleden ‘ja’ op die date heb gezegd, kijk hoeveel moois er van gekomen is! Sommige mensen kunnen nogal negatief zijn over het iemand ontmoeten via internet, maar er zijn ook echte liefdes uit voortgekomen (hier het bewijs!) Ondanks m’n watjes gedrag (ieehh, ik durf niet) kon ik mij geen betere uitkomst wensen. Soms moet je gewoon even géén ‘watje’ zijn en gewoon eens dingen DOEN. Dat hoeft niet per se een date te zijn, maar wellicht iets wat je graag wilt (doen) maar eigenlijk niet durft. Doe het eens WEL, wat is het ergste wat er kan gebeuren? Wat mis je allemaal als je dat niet doet? Wat zou er uit voort kunnen komen als je tóch ‘ja’ zegt?! Geweldig toch? Al die opties die je zelf in de hand hebt….GO for it mensen! =D

quote 3

Love you babe <3

Liefs!

11 gedachtes over “Babe

  1. Pingback: Even evalueren | Pirre

  2. Pingback: Scheveningen | Megapirre

  3. Pingback: Hij zegt / Zij zegt #2 | Life of Pirre

  4. Pingback: Bucket list #update | Life of Pirre

Geef een reactie

