Woeiiii

Gisteren was een ‘van alles en nog wat’ dag. Veel gedaan op veel verschillende plekken. Natuurlijk stond er een harde wind (juist als ik op de fiets moet), maar eigenlijk was dat best lekker! Ik was pas laat thuis, en vanmorgen weer vroeg weg dus nu pas tijd om deze plog te plaatsen. Kijk mee naar mijn dag van gisteren.

1Hier kom ik net van de ochtend training vandaan (v/h demoteam). Helaas kon ik niet mee trainen, maar ik ging wel even heen om op de foto te gaan ;p

 

2Ik fietste richting de stad. Ik vind het dan altijd zo leuk om de Martini toren te zien (die ontdek je in elke straat wel)

 

3Ik kwam aan bij de Fysio. Die woeiiiii (uh, wind) is goed voor m’n haar-volume haha

 

4Mijn fysio, LOVE them! Mocht je ooit fysio nodig hebben: deze is ZEER aan te raden =D

 

5Ennnnn weer terug naar huis (woeiiii, m’n haar danst)

 

6Ik vervloek inmiddels al 5 (!!) dagen Tele-2, omdat ik nu dus al 5 (!!) dagen zonder tv beeld zit. Stelletje %#$@^%*&$!

 

7Dus dan maar PLL kijken en even lunchen XD

 

8Ik moest wéér ergens anders naar toe, ditmaal een online meeting (heerlijk thuis op de bank dus ;p)

 

9Babe kwam thuis met boodschapjes en ging direct het eten koken: hij is de liefste! <3

 

10Ik lag namelijk voor pampus op de bank: moe! (Jep, een tattoo…kijk maar)

 

11Het was heerlijk! Schnitzel, aardappeltjes met als groente: appelmoes (en sla)

 

12Daarna gingen we weer op de fiets, op naar de dansavond! Nog even lekker gedanst =D

 

13Niet al te laat gemaakt (volgende ochtend werken)…douchen en op bed. Trusten!

Dat was de dag van gisteren. Lekker veel verschillende dingen gedaan, vind ik leuk. Aankomend weekend komt er weer een blog aan…waarover? Tja, dat moet je maar gaan bekijken he ;) Tot snel!

Liefs!

15 gedachtes over “Woeiiii

  1. Heb de sjaal nog steeds niet….. Vorige week vrijdag besteld en pas vandaag kreeg ik het pakketje aangeboden. Spijtig genoeg was ik niet thuis….. Moet dus noooog langer wachten! Aaahhhhhh!

    Like

      • Ik heb’m! Direct even omgedaan. Heb een zwart shirt aan en zit nu dus helemaal onder de pluizen. Maar…..wat is’ie groot zeg! Echt enorm. Heel dik en heel lang! Nog nooit zo één gehad. Je had wel gelijk dus…..hij is echt heerlijk! Nu maar snel gaan in de was…

        Like

      • Haha, ik had je gewaarschuwd. Even wassen en dan is hij helemaal perfect en idd heerlijk warm. Geniet ervan :-)

        Like

  2. Ik heb een vrij groot probleem. Mijn man heeft de sjaal te pakken en die laat’ie ook niet meer los….. Hij draagt’m bijna elke dag en wil de sjaal ook niet meer afstaan. Deze sjaal is toch niet voor mannen? Wat denk jij ervan?

    Like

    • Haha. Mijn eerste reactie was “nee, dat kan echt niet”, maar toen bekeek ik de shawl (die toevallig voor mij ligt) en toen dacht ik “mwah, waarom ook niet”. Dus tja… Kan je het hem verbieden denk je? ;-) Anders er nog eentje bijkopen

      Like

  3. Nee; ik kan het hem niet verbieden, maar als het echt, ECHT belachelijk lijkt en hij voor ‘aap’ loopt iemand’ie een vrouwensjaal draagt dan wil ik hem daar wel op wijzen…..haha…..maar als jij denkt dat het kan dan laat maar zo….. Eentje bijkopen? Het kan, maar dan lijken we net Jut en Juul….. :p

    Like

    • Nee, vind het niet belachelijk. En daarbij, lekker niks van aantrekken wat anderen er misschien van vinden! Was er geen andere kleurencombi van de shawl? Dan is het iets minder jut en jul ;-)

      Like

  4. Ik laat hem. Hij geniet van die sjaal (dankzij jou!) en ik vind het op zich wel prima zo…..bedankt voor het zorgen van een sjaal voor m’n man!! :)) Ik ga op zoek naar een andere…..nog tips buiten die andere van H&M…..?

    Like

Geef een reactie

