Verf!

Gisteren was een langggge dag. Ik was om half 1 ’s nachts zó moe, dat vandaag pas de plog van gisteren online komt! Veel gedaan, nog meer spierpijn gekweekt, blauwe plekken verzameld en heerlijk gesport. Kijk mee!

1Goedemorgen! Ik kijk een beetje zuur zie ik nu…

Blijkbaar was ik nog niet helemaal goed wakker, want ik ben een aantal foto’s vergeten te maken (lekker bezig…). Ik at een lekker ontbijtje en vervolgens ging ik richting mijn ouders. Pap wil zijn ‘bieb’ (mijn oude slaapkamer) een nieuw kleurtje geven en ik was wel zo gek om te zeggen ‘jaaa, ik verf het wel’.

2Kijk hoe mooi roze (yay, roze!) mijn oude muren waren… Ik ben er klaar voor, let’s paint!

 

3Ik vroeg pap om een foto te maken met mijn mobiel. Zie hier het eerste resultaat (oudjes en smartphones ;p)

 

4Much better pap! Eerst moesten de twee roze muren wit geverfd worden, here we goooo!

 

5Na één muur was ik er al wel weer helemaal klaar mee… (soort van verf-trauma van mijn eigen huis verven)

 

6Tijd voor lunch, jummmm

 

7Hé mensen, komt deze kleur jullie bekend voor? Pap vond (net als vele andere) onze blauwe woonkamer zó mooi dat hij dat ook wilde voor zijn leeskamer (bieb)!

 

8Ik was vol, dit kon er niet meer bij (en ja, ziet er zo beetje ranzig uit, maar het was heerlijk!) En appelmoes hè…

 

9De gekke verf-ziekte opgelopen ;p (zie nu dat het net lijkt alsof ik een héle rode tong heb; het is een snoeptomaatje…)

 

collage dansenToen was het tijd voor mijn favoriete sport, dansen! Love it!

 

13Nadat ik gisteren helemaal kapot was na het kickboksen en vandaag spierpijn daarvan had, vervolgens de hele dag heb geverfd en daarna nog een paar uur lang dansen was ik KAPOT. Maarrrr…voldaan! Douchen en op bed. Trusten!

 

Het was een leuke, nuttige dag. Ik heb pap een mooie bieb gegeven en ik heb heerlijk gedanst. De demo wordt ook zó gaaf, ik kom (ondanks de vermoeidheid) iedere keer helemaal hyper thuis haha. Ik kan niet wachten tot dat het kerstbal is, dan mogen we ‘em opvoeren =D

Liefs!

3 gedachtes over “Verf!

Geef een reactie

