WJD?

Joehoeee! Voor diegene die er met smart op zaten te wachten: hier is m’n nieuwe blog! Aangezien de vorige blogs (redelijk) serieus waren vond ik het tijd voor wat luchtigs. Deel 1 van de WJD-blog, kijk snel verder als je wilt weten wat het is…

WJD= Wist Je Dat! Hoe leuk is dat, leer je mij nog beter kennen (of je dat nou wilt of niet haha). Deze blog is deel één, er volgen vast nog meerdere delen. Komt ‘ie dan hé, Wist je dat…

1) Ik bij mijn geboorte eerst rood/rossig haar leek te hebben?
2) Ik sinds 2010 (ofzo?) pas krullen heb, daarvoor was mijn haar altijd stijl (lang leven de kapper die het ‘ontdekte’)
3) Mensen vaak vragen ‘hoe lang ben jij wel niet?’ (zucht). Mensen bij deze: 1.86 meter (ja, écht).
4) Ik liever groot ben dan klein (ik ben er dan dus ook zeer tevreden mee)
5) Ik vroeger enorme fan van de Spice Girls was en een concert van ze heb bijgewoond in gr. 8
6) Ik bij ‘maandsluitingen’ ook altijd Mel-B speelde (omdat ik daar zo op lijk….kuch)
7) Ik zo’n 25 jaar aan dezelfde sport heb gedaan, hier recentelijk mee ben gestopt en nu aan kickboksen doe?!
8) Mijn vriend in het echt Jeremy heet en niet babe? (écht…mensen weten dat vaak niet haha)
9) Ik sommige dagen prima kan invullen met helemaal niets doen, heerlijk!
10) Ik vroeger ‘Ikea-kamer-inrichter’ wilde worden? ;p
11) Zodra ik een spin (of ander ranzig beest) zie, direct babe erbij roep? (Watje! Klopt)
12) Ik maar 2x in m’n leven mijn haar heb geverfd (rood & bruin) en ik dit nóóit weer ga doen?
13) Er iedere avond om 20:00 GTST op staat? Ik ben er mee opgegroeid, lekker hersenloos tv kijken XD
14) Mijn favoriete kleur roze is? (yay, roze!) (kán niet anders dan dat jullie dat al wisten, anders: foei!)
15) Mijn geheugen één groot gat is? Vandaar deze blog ook, herinneringen voor mijzelf!
16) Ik daarom ook ALLES opschrijf in m’n agenda, op post-its en noteer als notities in mijn telefoon?
17) Ik moeite heb met getallen onthouden etc. (dyscalculie trekjes)
18) Ik mijn knie, enkels, nek, polsen, vingers en rug kan kraken?
19) Achter mijn tanden nog steeds zo’n orthodontisten-draadje zit? (meer mensen?)
20) Ik niet tegen lange nagels kan (arggh!)
21) Als ik een jongetje was geweest, dan Mark zou heten?
22) Ik echt ontzettend slecht ben in het in leven houden van planten (zelfs cactussen!)
23) Ik veel waarde hecht aan foto’s en video’s van dierbaren?
24) Koffie echt goddelijk ruikt, maar ik het ontzettend vies vind?
25) Ik het altijd heel snel koud heb?
26) Ik overallll appelmoes bij doe? (zó raar is dat niet mensen!) (vroeger ook bij erwtensoep…iew)
27) Ik echt héél kietelig ben?
28) Londen vroeger de plek was waar ik wilde wonen?
29) Ik stiekem best aan een Pro-Am stijldans wedstrijd mee zou willen doen? (professional met amateur)
30) Ik altijd ontzettend zin in gebak/cake krijg als ik naar bak/kookprogramma’s kijk?

Tot zover deze WJD-blog! Zijn er dingen die je écht niet wist, of misschien wel al dacht? Herken je je er zelf in of juist totaal niet? Let me know in the comments =)

Liefs!

12 gedachtes over “WJD?

  1. Pingback: Lang | Pirre

  2. Pingback: Slumberpartyyyy | Pirre

  3. Pingback: MEET THE BLOGGER: MEGAPIRRE | Saar enzo

  4. Pingback: WJD? #2 | Megapirre

  5. Pingback: Recept: Courghetti | Megapirre

  6. Pingback: WJD? #3 | Life of Pirre

Geef een reactie

