visituhhh

Vandaag een leuke en gezellige dag gehad! Huisje schoon gemaakt, boodschappen gedaan en ’s middags kwam er visite. Iemand die ik al heullll lang niet had gezien, dus extra leuk! En wat ik ’s avonds deed? Kijk maar…

1Goedemorgen! Ik begin de dag met een maskertje

 

2Outfit of the day (en ja, die pantoffels moet je maar weer even wegdenken)

 

3Tosti kaas, tosti jam & kaas (ja, dat is lekker!), crackertje met stroop en framboos yoghurt drink als ontbijt

 

4Ik zweer bij dit spul =D Alleen niet handig dat 1/4 deel er niet uit te krijgen is…tip v/d dag: knip ‘em open!

 

5Tadaaa, daar zijn ze weer (krullen) met een simpel make-upje

 

6Schoon bedje, ik verheug me nu al op vanavond, heerlijk!

 

7Ik liep naar de supermarkt en ontdekte dat ik eigenlijk altijd met mijn duim in mijn vingers loop *raar feitje* ;)

 

8Ik kocht heel veel lekkers, maar niet allemaal voor mijzelf hoor. Ik krijg namelijk visituhhhh

 

8.2Twee stuks fruit per dag, jum!

 

9Ik ben er klaar voor, kom maar op visituhhh

 

10Was weer als van ouds gezellig, leuk dat je er was! (en oh my, tompouce….lekker!)

 

11Ik ging nog even aan de slag

 

12Aangezien het toch al ‘vreet-dag’ is, maakte ik dit lekkere toetje klaar

 

13XD

 

14Lekker lui, een heerlijke lasagne in de oven

 

15Dansen dansen dansen =D

 

16

Omdat het toch al ‘vreet-dag’ was, kon dit bakje ijs er ook nog wel bij. Heerlijk relaxt PLL kijken onder m’n dekentje

Dat was de plog-dag van vandaag! Ik heb er van genoten. Veel schoon gemaakt, geregeld maar ook heerlijk bij gekletst met lief vriendinnetje! Volgende week weer een nieuwe blog en plog, fijn weekend =)

Liefs!

5 gedachtes over “visituhhh

    • Ik dacht ook eerst tompoezen, maar google was het niet me eens… en dat merk ken ik niet, heb het even opgezocht. Ziet er wel fancy uit, zal het eens proberen :)

      Like

Geef een reactie

