Oeps!

Vrijdag was het plog-dag (een hele lange dag zelfs), zaterdag was ik de hele dag van huis en dus komt de plog van vrijdag nu pas online (oeps!). Maar dat maakt het natuurlijk niet minder leuk. Dus bij deze: als nog de vrijdag plog! =)

1Voor de wekker aan wakker worden, I hate that…

 

2Pffff, goedemorgen -__-

 

collage - haarStijl haar of krullen? Dillemmaaaa…..ik vind krullen mooier staan, wat jullie?

 

5Pannenkoek-ontbijtje (hij kijkt alleen meer ‘evil’ dan dat de bedoeling was haha)

 

6Ik voel me een beetje ziekjes deze week, dus geen zin om de afwas te doen (krijg je dus deze bende van)

 

7Much better! =)

 

8Vreemde man in de keuken ;p

 

9Even heerlijk op de bank chillen in het zonnetje en m’n schapen-vestje <3

 

10Sunshineeee

 

11Ik keek de herhaling van GTST (gisteren gemist..)

 

12Daarna even wat boodschapjes doen (was veel te warm voor m’n vest, pfff)

 

13Eenmaal weer thuis zapte ik toevallig hiernaar, zó rustgevend dit geschilder ;)

 

14Dat ik erbij in slaap was gevallen (zo’n twee uur lang)… Oeps!

 

15Etenstijd, jummmm (vroeger haatte ik spruitjes, maar nu: heerlijk!)

 

16Techiek-les en daarna demotraining van Marcus: altijd leuk!!

 

17Rond twaalf uur (’s nachts) eindelijk in bed…trusten!

 

Tot zover de, met terug werkende kracht, plog van vrijdag ;) Ondanks dat ik nog niet helemaal fit was heb ik het nog aardig volgehouden ’s avonds met dansen. Een mega powernap, dat helpt blijkbaar! Tot snel =)

Liefs!

Een gedachte over “Oeps!

Geef een reactie

