Dagje…

Winschoten! Daar ging ik vandaag heen. De reden was iets minder leuk (moest met m’n auto naar de garage), maar de dag zelf was gezellig! Hieronder zie je m’n plog van vandaag =)

1Goedemorgen! Tijd om op te staan…

 

3Outfit of the day (min die pantoffeltjes dan hé!) Waar die medailles van zijn? lees maar…

 

4Jummmm, daar gaan ze weer (ik kan nietttt zonder tosti-apparaat)

 

5Sinds kort ontdekt: lekker joh!

 

2Deze foto is van gisteren, aluminium plaat onder de auto hing helemaal los… Dit was de reden voor mijn bezoek aan Winschoten (en de garage) =(

 

6De plaat is vast gezet met ijzerdraadjes….nu afwachten totdat het onderdeel binnen is en vervangen kan worden

 

7En dat kost mij heel veel centjes ='(

 

8Hier nog even langs, interessant!

 

10Verliefd op m’n nieuwe shawl! (cadeautje van mams <3)

 

11Lunch tijddddd (who cares dat de lunch uit taart bestaat) JUM!

 

12Met een (bleek later) smoesje werd mij gevraagd welke kleur bloemen ik mooi vond en toen kreeg ik ze opeens. Lief!

 

13Thuis nog even aan de slag…

 

14Oké ik geef toe dat het er niet zo lekker uit ziet, maar dat was het wel! Aardappel Anders ovenschotel met (natuurlijk) appelmoes

 

15Hier keek ik twee afleveringen terug en ben ik weer klaar voor de volgende afleveringen van vanavond!

 

Tot zover deze plog-dag. Ik ga zo lekker GTST kijken en op de bank chillen. Het was een nuttige, gezellige en leuke dag in Winschoten. Altijd leuk om weer even terug te komen naar de stad waar ik ben opgegroeid. Aan de andere kant: er gaat natuurlijk niets boven…Groningen ;)

Liefs!

3 gedachtes over “Dagje…

  1. Pingback: WJD? | Pirre

Geef een reactie

