Housewarming

Na een hele periode van klussen, verven, laminaat leggen, vloeken, verhuizen, uitpakken en inrichten was het dan eindelijk zover: de housewarming van ons prachtige huisje! Babe en ik zijn er super trots op. We hebben hard gewerkt en dat mocht gevierd worden met een housewarming. Onze liefste vrienden en vriendinnen kwamen op bezoek en dat betekende veel voor ons. Het was wel even ‘spannend’, want niet alle vrienden hadden elkaar al eerder ontmoet. Maarrrrr…het was super gezellig!

collage

Ondanks dat we hadden gezegd dat cadeautjes écht niet nodig waren, hebben we er toch een aantal gekregen (lief!) We hebben inmiddels een zee aan kussens op de bank liggen (héérlijk), onze spreukenwand in het toilet is bijna vol en de drankvoorraad is weer aangevuld!

Naar mate ik ouder wordt (slik…) merk ik hoe belangrijk goede vrienden zijn. Ik kan ze op één hand tellen, maar dat is meer dan genoeg. Goede vrienden (en ook vriendinnen, maar dat woord is zo lang ;p) zijn erg belangrijk voor mij. Vroeger had ik best veel vriendjes en vriendinnetjes waarmee ik dan ging spelen, dan is alles nog zo simpel en ongedwongen (soms mis ik dit tijd echt, hebben jullie dat ook?!). Al vind ik het *grote mensen leven* ook heerlijk. Dan kan je juist naast je werk of studie lekker met vriendinnen onnozel doen. Bijvoorbeeld lekker ongedwongen met een vriendin een biosje pakken en een heerlijke zwijmelfilm kijken, love that! Of úren praten over werkelijk VAN ALLES. Maargoed: terug naar de housewarming. We hadden er dit weekend eigenlijk twee: ééntje voor onze vrienden en eentje voor alle ‘volwassenen’ die ons hebben geholpen (ouders, buren etc.) en beide zijn geslaagd!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Bij een housewarming hoort natuurlijk ook allerlei lekkers! We hebben nog genoeg over, maar er is ook genoeg verdwenen in onze buikjes! De biertjes, nootjes, chips en drank ging er goed in en daar kan ik dan ook weer van genieten =) Het is fijn dat zoveel mensen ons hebben geholpen en door middel van een housewarming wilden we ze bedanken. Maar ook voor diegene die niet hebben geholpen is het geven van een housewarming leuk! Die mensen hebben namelijk het huis dan nog niet gezien, des te leuker is het geven van een rondleiding! We krijgen erg veel complimentjes over de inrichting etc, maar vooral over de (gave!) blauwe kleur in onze woonkamer. Het lijkt wel of iedereen hier helemaal lyrisch over is. Nadat ik er foto’s van had geplaatst kreeg ik er veel vragen over, leuk! :D

Onderstaande kussen hebben we ook nog gekregen en ik vind dat het klopt wat er op staat (ik denk dat babe het hier niet mee eens is haha). Ik vind ze erg leuk, die zwarte ligt op de plek van babe en de witte ligt op mijn plek.

20140921_173530

Bij deze willen we iedereen nogmaals bedanken voor het helpen bij de verhuizing of gewoon omdat jullie toffe vrienden en vriendinnen zijn! We vonden het gisteren en vandaag erg geslaagd. Op naar een volgende avond vol gezelligheid, geklets, vrienden ennnn….spelletjes! Tot snel =)

Liefs!

2 gedachtes over “Housewarming

Geef een reactie

