Klusjesdag

Hoi allemaal, het is weer tijd om te klussen! Aangezien we zaterdag onze housewarming houden was het nodig om de laatste (en vervelendste!) klusjes te doen en de laatste dozen uit te pakken (stonden daar prima hoor de afgelopen maanden ;p) Check hieronder onze gezellige klusdag!

1Ik heb al weken last van m’n rug, maar nu was het zo erg dat ik mijn geliefde fysio heb gebeld (LOVE die man!). Vanmorgen om 8:00 moest ik er zijn (gaaapppp). Blijkt dat mijn SI-gewricht nogal scheef staat en daar had hij een goede oplossing voor: KRAAKKKK! Je wil niet weten hoe hard het kraakte, maar stiekem voelde het echt lekker. Deze foto is na de fysio genomen ;)

 

2Tijd om nagels te lakken (yay, roze!)

 

31 x raden waar we vervolgens heen gingen!

 

4Nu is het helemaal duidelijk waar we zijn…toch?

 

5Juist ja, de Ikea! En tja…daar kan je eigenlijk niet alléén maar even heen omdat je iets moet ruilen….oops :x

 

6Daar worden we blij van! Als je dan toch moet wachten totdat je aan de beurt bent…

 

7Onze mooie nieuwe lamp ophangen, gooo babe

 

8Ik vroeg babe wat die L en N betekenen, zegt hij: ‘uhh ja, die L en die N betekenen iets’ (haha) Weet iemand het?

 

9Zie je onze mooie opgelichte shiny voorhoofden? Gelukt: licht! =)

 

10En toen gingen we ‘even’ de luxaflex van de Praxis ophangen, nouuu….NIET TE DOEN! Wat een flut-systeem zeg (ik heb hier btw het verkeerde instructie formuliertje vast en nee daar lag het niet aan haha)

 

collageNou, 2,5 uur later (serieus…) hang ‘ie dan! Niet met het ophangsysteem wat erbij zat, maar gewoon met twee vette schroeven er doorheen gemept (why not?!) Check trouwens onze mooie nieuwe lamp op de linker foto =D

 

13Voedsel! Rijst met kip en paprika in tomaten-room saus (zó lekker)

 

Daarna heb ik nog even afgewassen  zodat ik lekker relaxt op de bank GTST kan kijken (ja, dat kijk ik…ik ben vast niet de enige….toch?!) Vanavond heb ik nog dansles, maar dat is best laat. Vandaar dat ik mijn plog-dag hier beëindig. Het was een goede klusdag: bloed, zweet en tranen, maar ook veel gelachen! Dit weekend hebben we dus onze housewarming, daar zal mijn blog van deze week over gaan. Snel weer terugkomen dus =)

Liefs!

2 gedachtes over “Klusjesdag

Geef een reactie

