Bucket list

Ik kwam het idee van een ‘bucket list’ een poosje geleden weer tegen op internet. Het was op een gegeven moment erg populair (maar daar doe ik dan natuurlijk niet direct aan mee ;p). Pas nu was het ‘mijn tijd’ om zo’n lijst te maken. Het is een lijst met activiteiten/wensen die je nog graag wilt doen in je leven, voordat je overlijdt. Gelukkig heb ik nog héél lang de tijd om mijn onderstaande bucket list af te vinken! =)

1) Met de liefde van mijn leven trouwen
2) Een kaartje sturen naar iedereen die ik lief vind
3) Tattoo laten zetten
4) Gelukkig en tevreden zijn met een (fulltime) baan die ik echt leuk vind
5) Iedere dag (in ieder geval een jaar lang) een ‘dankbaar voor’ briefje schrijven en bewaren
6) De top van de Eiffeltoren bezoeken
7) Verliefd worden en daarna het omtoveren naar ‘houden van’
8) Mijn dubbelganger ontmoeten
9) Van elke vakantie (met babe) een foto-boek maken
10) Douchen onder een mooie waterval midden in het bos
11) Op een kameel rijden
12) In een finale staan (en winnen!) van een stijldans wedstrijd
13) Een ‘Slumber party’ houden met mijn lieve vriendinnetjes Liane & Michelle
14) Een concert van Adele bijwonen
15) Een gedichtenbundel van E.E. Cummings kopen en lezen
16) Nieuwe sport proberen
17) Ontslag nemen bij een baan die ik niet leuk vind (niet omdat ontslag nemen leuk is, maar om voor mijn eigen wil en toekomst op te komen!)
18) De ‘Free hugs here’ challenge doen
19) Een huwelijk hebben wat nóg mooier is dan de bruiloft
20) De 4-Mijl uitRENNEN (dus niet lopen)
21) Een hangmat kopen en hier vaak gebruik van maken
22) Mijn eerste date herbeleven met babe
23) Een nachtje in een boomhut slapen, in een groot oerwoud met uitzicht over de boomtoppen
24) Iets doen wat ik eigenlijk niet durf
25) Dansen onder de sterren
26) Op een speciale date gaan met pap
27) Op een speciale date gaan met mam
28) Een waterballon vanaf boven laten vallen (het liefst met iemand eronder ;p)
29) Kleurboek voor volwassenen kopen en helemaal inkleuren
30) Eén dag iedereen groeten die ik tegenkom
31) Mijn ontzettend grote berg schoenen uitzoeken (gedaan! zie hier)
32) Een goed bekeken blog hebben (500 bezoekers per dag o.i.d.)
33) Een schattig ‘rimpel-hondje’ adopteren
34) Voor mijzelf opkomen (working on that)
35) Een vreemde helpen
36) Op een verrassings-date gaan
37) Lang, krullend, mooi haar hebben
38) Met mijn moeder, schoonmoeder en beste vriendin(nen) mijn trouwjurk uitzoeken
39) Een mini-biggetje als huisdier houden
40) Eén dag alléén maar toetjes eten =)

Zoals je ziet zijn er al een aantal items doorgestreept, die heb ik al voltooid. Heb jij ook een bucket list of een grote wens? Schrijf het gerust in de comments =)

Liefs!

8 gedachtes over “Bucket list

  1. Pingback: Luiheid | Pirre

  2. Pingback: Oeehhhh! | Pirre

  3. Pingback: Slumberpartyyyy | Pirre

  4. Pingback: Happy news! | Pirre

  5. Pingback: Mini big | Pirre

  6. Pingback: Bucket list #update | Life of Pirre

Geef een reactie

