Oh yeah!

Hoi allemaal, het is weer tijd voor een plog! Vandaag veel verschillende dingen gedaan, die eigenlijk allemaal leuk waren (yay, word ik blij van!). Check hieronder de foto’s en wil je er iets over kwijt? Schrijf het in de comments (word ik ook blij van ;p).

1

Ik kwam er gisteren achter dat ik langer kon slapen dan dat ik dacht (in de tijd vergist), héérlijk! Goedemorgen =)

2

Omdat ik dus meer tijd had dan gedacht, kon ik nog mooi even de hulk(in) (hulklinnetje? hulkelientje?) uithangen met een masker, zo fijn!

3

Als ik zo mijn andere plogs bekijk, zie ik best vaak een soortgelijke foto terugkomen (ik vind dit gewoon lekker, oke?!)

4

Tijd om lieve schattige kleine kindjes te gaan screenen (logopedist), heb ik geen énig blauw koffertje?

5

Omdat ik op veel verschillende scholen en PSZ-en kom, kom ik nog eens ergens. Hmm…wat mist er op deze foto?

ouders

Tussen twee afspraken door had ik wat tijd over. Even langs m’n ouders geweest, altijd gezellig <3

6

Ik had daar nog wat zooi staan, meteen maar even meegenomen (kan besttttt veel in m’n auto-tje hoor!)

7

Béétje maffe foto, maar vooruit. Op weg naar huis! (don’t worry, ik stond hier gewoon nog stil hoor…ik vind met je mobiel spelen en auto rijden ZO not-done!)

8

Home sweet home, even relaxen. Hier at ik Griekse yoghurt met cruesli en honing (dat staat alleen niet op de foto haha).

9

Wat ik tussen deze foto en de vorige heb gedaan? Géén idee! (kijk mensen, daarom heb ik een blog: onthouden & herinneringen). Maar goed, hier was het dus tijd voor het avond eten, jummmm. Na het eten ging ik voor het eerst alleen naar mijn nieuwe sport…iehhh spannend ;)

collage

Dit is de ‘after’ foto….poeehhhh was pittig!

 

Wat ik heb gedaan? KICKBOKSEN! Hoe gaaf is dat, nou ik kan je vertellen: heel gaaf! Sinds kort heb ik afscheid genomen van ritmische gymnastiek (en ik zit nu ook nog op stijldansen), dus tja…waarom niet kickboksen? Héél anders, maar erg leuk. Ik weet nu welke spieren ik allemaal bezit en hoe dat voelt als er spierpijn in zit (pijn=fijn toch?). Vandaag (2e les) flink afgebeuld door de instructeur (die komt gewoon in je oor schreeuwen hoor), zo fijn die motivatie! ‘Pijn zit tussen je oren, kom op door gaan!’ en ‘nog maar 10 keer! zie? nu kan je het wel hé!’  Ik vind die gast nu al de beste ;) Vandaag heb ik mij aangemeld bij de sportschool, naast kickboksen kan ik straks ook gewoon groepslessen volgen, onder de zonnebank, fitnessen en in de sauna! Tot zover deze plog, dit weekend komt m’n blog…in de gaten houden dus.

Liefs!

3 gedachtes over “Oh yeah!

  1. Kickboksen! !! Mirrr!! Wat stoer! ! Ik denk gelijk :”auw!!” En jij doet dat gewoon!! Had ik niet bij je gezocht maar ik vind t leuk! Ohhh we moeten echt snel weer meeten… x

    Like

Geef een reactie

