Wéér verhuizen

Joehoeeee, vandaag gaan we wéér verhuizen! Alleen dit keer niet van mijzelf (ben niet helemaal gek ;p) maar van lief vriendinnetje Michelle! Babe en ik ging ’s morgens naar haar toe en na een lange (langeeeeee) dag is het allemaal gelukt! Check snel de foto’s =)

1

Goeeeeeeeedemorgen (Gaston), tijd voor een verhuizing! Beetje wazig…nog niet helemaal wakker hier….

 

2

Dan denk je: ze heeft maar één kamer vol zooi….nouuuuuu dat is BEST veel!

 

3

Stoere chick Michelle huurt gewoon zelf een busje en ging er zelf in rijden! (onze angst gezichtjes waren nergens voor nodig, top gedaan Mies!)

 

4

Foto zegt genoeg: verhuizings-gekte…

 

5

En we hebben er nog steeds zin in! Gezellig kont-aan-kont in de bus ;)

 

6

Gezelligheid in de lift, altijd leuk!

 

7

Uiterste concentratie, maar zie hier het bewijs: stoerrrrrr!

 

8

Ik met mijn geliefde (zéér geliefde!) steekkarretje, love it!

 

9

We moesten ook nog naar de Ikea voor een aantal spullen (ben nog nooit zo snel door de Ikea gesjeesd). Babe was in z’n nopjes: geef hem een karretje en hij is tevreden ;)

 

10

Mies en babe zijn er met m’n (MIJN) steekkarretje vandoor =( Wachten tot dat ‘ie weer komt…

 

11

Na 2 volle busjes in en uit te hebben geladen, tripje naar de Kwantum, bezoekje aan de Ikea, spullen ophalen bij mijn huis en 2 stoelen hebben opgehaald is het verhuizen dan om 20:30 dan eindelijk klaar! Duss….tijd voor pizzaaaaaaaaaa

 

12

Zegt genoeg toch? Was heerlijk! (lang leve Thuisbezorgd.nl ;p)

 

13

Na een heerlijke douche nog even voor de tv hangen en deze plog maken.

 

Vandaag een lange, gezellig, nuttige en leuke dag gehad! Ik ben lichtelijk kapot (nouja, mijn lichaam in ieder gevall) dus het is tijd om nog even voor de tv te chillen. Bedankt voor het lekkere avondeten Mies. Bij deze wens ik/wensen wij je héél veel plezier en geluk in je nieuwe huisje! :) Succes met uitpakken en het in elkaar zetten van al je nieuwe zooi hihi.

Liefs!

3 gedachtes over “Wéér verhuizen

Geef een reactie

