Shopping

Hoi allemaal!

Als eerste even dit: ik ben bezig met mijn blog en na 39 verschillende lay-outs te hebben geprobeerd ben ik er nog steeds niet uit! Voor nu maar even deze, maar wie weet wordt het nog anders ;) Vandaag was het plog-dag en deze dag deed ik van alles en nog wat. Aantal leuke dingen gedaan, gekocht en gekregen, whoowhoo! Check de plog hieronder, aan het eind van de week komt er weer een blog aan dus houd het in de gaten!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Zó lekker het zonnetje in mijn woonkamer, goedemorgen! =)

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Tijd voor een make-upje! Lekker simpel en snel, zie het resultaat hieronder…

 

2

Ik zweer echt bij die mascara, love it!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Zo lekker om nog in m’n chillbroek lekker te ontbijten (dit doe ik alleen als ik ’s morgens de tijd heb)

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik keek dit. Kennen jullie het? ‘Something borrowed, something new’. De linkerjurk is gemaakt van haar moeders oude trouwjurk en die rechter heeft ze zelf, nieuw, uitgezocht. Ze heeft uiteindelijk voor de linker gekozen (ik vond die nieuwe mooier…)

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Tijd voor de afwas!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

De haar-look van vandaag. Ik had geen zin in krullen, dus lekker even een simpel staartje/vlechtje!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Met lief vriendinnetje shoppen, dilemma’s jonge….welke van de 17 tassen moet er nou toch gekocht worden!? (uiteindelijk geen haha)

 

8

Na veel pas beurten is het tijd voor wat lekkers: softijsje met nootjes en thee!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Aangezien mijn fiets nog steeds is overleden, moest ik lopend. Met dit weer en met dit uitzicht is dat absoluut geen straf :)

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Jaaaaaaa, daar issie dan! :D (met dank aan babe, die nam ‘em in ontvangst, ik was druk met shoppen ;p)

 

11

Voedsel! Dit is een nieuw smaakje en hij was lekkurrrrrrr!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Sneak peak van m’n nieuwe vest, zooooo lekker zacht, love it! <3

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Ik was al zo lang opzoek naar een goede en mooie kleur highlighter, eindelijk gevonden en was nog een koopje ook!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

’s Avonds ging ik nog bezig met mijn blog en lay-out, het wilde natuurlijk niet zoals ik het graag wil….grmbl!

 

Tot zover deze plog! Erg gezellig gehad in de stad en er liggen nog allerlei leuke dingen in het verschiet waarover ik ga bloggen en ploggen. Houd het dus zeker in de gaten en zoals ik hierboven al zei: website is under construction…binnenkort de nieuwe lay-out. Tot snel =)

Liefs!

 

3 gedachtes over “Shopping

Geef een reactie

