Lovely Lazy Sunday

Hoi Allemaal,

Zoals jullie vanmorgen allemaal konden lezen, ga ik meer bloggen en ploggen (zin in!) Morgen beginnen voor mij alle afspraken etc. weer, daarom genoot ik vandaag extra van mijn luie zondag! Dus bij deze: hier is de plog van mijn lovely lazy sunday. Niet heel interessant misschien, maar ach…wacht maar tot morgen ;)

Geniet ervan en tot heel snel!

SAMSUNG CAMERA PICTURES

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Wakker worden in mijn heerlijke bed met uitzicht op dit (love my house)

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Jummmmm, tosti broodjes en een cracker als ontbijtje!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Zoals ik al zei: lekker!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Heerlijk wat uurtjes besteed aan mijn blog, ben benieuwd wat jullie er van zullen vinden!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Als je goed kijkt kunt je alvast een sneak-peak zien ;)

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Tijd voor de lunch: griekse yoghurt met cruesli en een beetje honing, lekker even chill op de bank.

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

En ja, dit hoort ook bij een luie zondag. Even lekker met m’n ouders kleppen.

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Het is dat het moest, maar anders…Ik haat brieven van de belasting enzo. Nu is fijn alles weer op orde en opgeruimd, voelt goed!

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Dit doe ik sinds twee weekjes: iedere dag op een briefje schrijven waarvoor je dankbaar bent. Maakt mij bewust van de kleine dankbare dingen en het is natuurlijk leuk om terug te lezen als de hele pot vol is! =D

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Jaaaaa, beloning (dat mag op zondag ja!) ;)

 

SAMSUNG CAMERA PICTURES

Keuzes, keuzes, keuzes….lastig!

 

Tot zover deze plog! Ik ben blij dat ik weer back in buisiness ben en dat alles weer begint, ik heb er zin in! Vergeet niet om morgen mijn eerste blog te lezen, ik heb er zelf erg veel lol om gehad ;) Tot snel,

Liefs!

3 gedachtes over “Lovely Lazy Sunday

Geef een reactie

