BigNews

Hoi allemaal!

Ik hoor jullie bijna denken: zwanger? adoptie? relatie over? weer verhuizen? Nieuwe baan? Nee, allemaal niet!
Het enige wat ik even wilde melden is dat ik nieuwe dingen ga doen op mijn plog, het wordt namelijk ook een blog!
Nieuwe ideeën worden gesmeed en snode plannetjes worden gepland. Wat ik voor nu kan vertellen is dat ik er meer tijd aan ga besteden en dat er elke week vaste onderwerpen terug gaan komen én dat ik dus ook ga bloggen!

Houd het allemaal in de gaten, want het gaat leuk worden (hoop ik dan maar…shit…waar ga ik aan beginnen…uhhh…kan ik nog terug?)

20140824_133120

Liefs!

3 gedachtes over “BigNews

  1. Pingback: Lovely Lazy Sunday | Pirre

  2. Pingback: Ergernisjes part 1 | Pirre

Geef een reactie

