before & after

Zoals jullie weten ga ik verhuizen en ik had bedacht: laten we ALLES gaan verven (ja, echt álles…). Super idee natuurlijk maar na 1,5 week van 9:00 t/m 18:00 te hebben geverfd KAN IK GEEN VERF MEER ZIEN! That being said…het is superrrrr mooi geworden (al zeg ik het zelf haha) en we zijn nu eindelijk klaar met verven. Dan is het natuurlijk ook tijd voor een nieuwe plog en zoals de titel al verraadt gaat het om ‘before’ & ‘after’ foto’s. Kijk snel verder want ergens komt er ook nog een ‘touch of pink’ aan bod…

0

Yay roze! Die kleur kan natuurlijk niet ontbreken in m’n nieuwe huisje…wat heb ik roze geverfd denken jullie? (aan het eind zie je het!)

 

11-1

En dit is de hal met 7 deuren (wat een ^%$^&*#% werk om die te verven zeg), deze kleur heet ‘pistache’ (nomnomnom, ijs!)

 

2

2-2

Oehhh, was ik toch bijna de ‘before’ foto vergeten! Dit is de (grootste) slaapkamer. Kleur: ‘dakar beige’ ;p

 

3

3-3

Okeeeej, dit is natuurlijk niet een ‘echte’ before en after foto, maar het is hetzelfde kamertje van babe. Kleur: klei!

 

4

4-4

Waaahhh, dit is mijn kamertje! I love love loveee it. Dit is dezelfde kleur als in de grootste slaapkamer + wit gemengd.

 

5

5-5

Onze gepimpte keuken! Ook hierin zaten weer duizend deuren (3 + 1 enorme schuifpui om precies te zijn). Kleur: klei + wit ;)

 

6

2014-06-26 12.49.03

Wieeehhh, de woonkamer! Ik ben zó verliefd op deze kleur =D (oxide blauw…)

 

7

Geen ‘before’ foto, maar wel een ‘after’. Lijkt me duidelijk welk kamertje dit is niet?! (alvast tromgeroffel voor de volgende foto’s: tatatataaaaaaa!)

 

8

8-8

Yay, roze!!! We hadden van mijn vorige woning(en) nog twee kleuren roze over, die gemend en dan krijg een piggy roze inbouwkast! <3 (en ja, babe was het hiermee eens)

 

Tien deuren (voor-, achter-, zij- en bovenkant ofcourse), 1 grote schuifpui, 382 plintjes, 3 systeemplafonds en 2 kasten verder kan ik weer lachen: het verven is KLAAR! =D Op naar het volgende project: laminaat leggen (iemand nog tips? we gaan het namelijk zelf leggen *schietgebedje*)

 

Samen gevat: ik ben kapot haha. Maar het is het zó waard! Ben helemaal verliefd op m’n huisje en hoe de kleuren zijn geworden. Special thanks to vriendinnetjes Liane en Michelle voor alle hulp! (Michelle heeft ook een leuke plog gemaakt over o.a. het verven, check ‘em hier) Morgen gaan we beginnen met schoonmaken en laminaat leggen (hoezo weekend?!) Ik houd jullie op de hoogte en laat me weten wat je er van vindt =D

Liefs!

7 gedachtes over “before & after

  1. Pingback: Housewarming | Pirre

  2. Pingback: Verf! | Pirre

  3. Pingback: Lang | Pirre

  4. Pingback: Ons huis | Pirre

  5. Pingback: Hoera, 1 jaar! | Megapirre

Geef een reactie

