Huisje!

Wieeehhhhhh, ik ga verhuizen! Jullie hadden vast al wel iets hierover gelezen op Facebook, maar bij deze maak ik het maar even officieel ;) Het is (letterlijk) 500 meter verderop, maar dat is juist leuk want ik hou van deze buurt! Mocht je nog een bepaalde ‘ik wil wel meehelpen met verhuizen’ drang hebben: let me know! En mocht je nog iemand kennen die een mooie en ruime beneden woning met tuin zoekt in Groningen: let me know 2! Er zijn al een aantal dagen voorbij waar ik met het huisje bezig ben geweest, deze plog vat die dagen samen….kijken dus!

Image

Zodra ik hoorde dat de woning voor mij was (ik had de sleutel nog niet eens) móest ik natuurlijk even shoppen bij de Ikea! Al ben ik heel braaf geweest en heb ik maar een paar kleine dingetjes gekocht (heb me zooooo moeten inhouden!) Dit mooie roze kussen (yay, roze!) heb ik niet gekocht overigens…

 

Image

Omdat ik zo braaf was geweest had ik dit wel verdiend vond ik ;)

 

Image

Alle dozen verzamuhluhhhhhh…. Ik vertik het namelijk om verhuizen te kopen, vind ik echt sneu geld!

 

Image

En toen was het zo ver: contract tekenen en het huisje is van mij! Het is 55 m2, heeft 3 slaapkamers, een ruime hal, lichte woonkamer/eetkamer en grote keuken met ruim balkon. Ik zeg: lees en kijk nog even verder, want daar staan de foto’s van het huisje!

 

Image

Ik liet lief vriendinnetje Liane het huisje zien, ze was direct enthousiast! Cool en behulpzaam als ze is hebben we die eerste kijkdag al het behang van de woonkamer eraf getrokken en op bovenstaande foto (een andere dag) was een ander behangetje het slachtoffer (echt multifunctioneel zo’n stoomapparaat: ik heb de hele dag niet gehoest ;p)

 

Image

Woonkamer behang op de grond, we killed it!

 

Image

Stoomer de stoom stoom! Op een gegeven moment hadden we een goed systeem met z’n drie-tjes en was het zo klaar =)

 

Image

De keuken (die er nog niet echt mooi uitziet, ik geef het toe…) maar des te leuker zijn deze ‘before’ foto’s!

 

Image

Deze mooie kont kreeg ik gratis bij het huis ;p

 

Image

M’n mooie lichte woonkamer met alle klus spulletjes er al in (ook weer met dank aan Liane, thnx!)

 

Image

Waahhhhh, toen ik de sleutel had zijn babe en ik meteen verf kleurtjes gaan kijken (pfff, wat is dat lastig zeg!) Wonder boven wonder hebben wij aardig dezelfde smaak (en nee, het wordt niet ‘yay, roze!’) Check de volgende foto en je weet welke kleuren het zijn geworden…

 

Image

Woonkamer/eetkamer vanaf de andere kant. Hier kan je al een beetje zien welke kleuren we hebben gekozen!

 

Al met al: ik ben blij met mijn nieuwe huisje en ik ben er al een hele week hyper van haha (babe wordt al gek van me…) Morgen ga ik beginnen met het verven van ALLE muren, een aantal plafonds en ALLE deuren/kozijnen en daarna kan ik het laminaat gaan leggen. Hoezo we hebben mannen nodig…Ik houd jullie op de hoogte en ik zal ook ‘after’ foto’s plaatsen als het af is! Ik ben benieuwd wat de rest van m’n vriendinnetjes er van vinden, via deze weg hebben jullie alvast een sneak peak gekregen ;)

Liefs!

3 gedachtes over “Huisje!

Geef een reactie

