Losgelaten

Jaaaa, afgelopen vrijdag 30 mei was het zo ver: ik werd vrijgelaten (uit het medische onderzoek dan hé..) Tegen alle verwachtingen in, was ik al vroeg thuis. Ik was blij om thuis te zijn en ik was zó hyper dat ik werkelijk 1000 dingen heb gedaan. Dit is daardoor een nogal groot uit gevallen plog geworden ;) Ik post het een béétje laat doordat ik in het weekend ook alweer helemaal volgepland zat (jaahaaa, sorry toch), maar beter laat dan nooit!

1

Op de terugweg, lopend naar huis, whoot whoot!

 

2

Zo kwam ik thuis, hoe fijn is dat! Ze zon scheen volop in mijn woonkamer. Ahh….home sweet home <3

 

3

Er lag een hele sh*t load aan folders op de mat…je zou bijna vergeten dat het WK voetbal eraan kwam of niet dan! (zucht…)

 

4

Tijd voor een schoon bedje, dit is mijn favoriete dekbedovertrek (yay, roze!)

 

5

Het is fijn om weer thuis te zijn!

 

6

Helaas houdt dat wel in dat ik weer zelf moet koken ( -__- ), dus dat betekent boodschappen doen! Ik had zin om naar 3 verschillende supermarkten te gaan, kunnen jullie zien welke? Oh en trouwens, kent iemand die OVO Maltine crunchy chocoladepasta? Oh my…die is ZÓ lekker! (het is dat ik sinds 15 januari 2014 ‘clean’ ben van chocolade, maar anders…)

 

7

Tomaten, aardappeltjes, appelmoes, slavinken, meloen, komkommers, roze koeken vla (die best tegenvalt..), kaas, sla, stroop, schnitzels, zoete aardappel (wisten jullie dat die enorm groot zijn? Ik niet….haha) Oftewel: een hele koelkast vol. Jum!

 

8

Ennnn omdat ik nog energie voor 10 had ben ik ook de tuin maar gaan opknappen. Er groeiden halve bomen door de tegels, en toen ik een plant onder de deur zag gluren in mijn keuken (aan de binnenkant dus hé), wist ik dat het NU moest (hyper, hyper, hyper, hyper). En ja ik had een ‘keuken/afwas handschoen aan (yay, roze!) Ik ben tevreden met het resultaat =D

 

9

Tijd voor wat lekkers: griekse yoghurt met 4 noten musli ennnn een beetje honing. Goddelijk.

 

10

Ik laat tegenwoordig mijn haar wat langer groeien (handig als ik het vast moet hebben voor ritmisch- en danswedstrijden), maar dan vind ik het los niet altijd even mooi of praktisch. Dit is mijn nieuwe ‘ik heb mooie, langere, krullen, maar ik wil het niet in mijn gezicht’ kapsel. You like?

 

11

Tijd om in de auto te stappen met babe (lees: mijn vriend), want we gingen naar mijn ouders toe om iets héél lekkers en leuks te doen….

 

12

Nee, dit is geen nare bijwerking van het medische onderzoek…we waren gewoon wat aan het dollen in de AUto (ja jongens en meisjes, het is AUto en niet Oto….@haat aan al die reclame waarin ze Oto zeggen, meh!)

 

13

We gingen gourmetten, zoooo lekker na een ruime week een heel strikt dieet te hebben gevolgd. Mijn oom was er al, Ik moet altijd lachen om zijn leuke verhalen in zijn haagse accent. Gezellig zo!

 

14

Nomnomnommnommmmm

 

15

Oh, my, god….FOOD BABY :O

 

16

babe=lief

 

17

Tijd voor een wandeling (weg met die (food) baby!), even gezellig bijkletsen door de buurt en bij huizen naar binnen spieken (ben ik de enige die dat leuk vindt?…)

 

Na de wandeling nog even uitbuiken op de bank en toen hop naar bed! Ik was heel moe van het drukke schema bij het onderzoek, nu lekker weer in mijn eigen ritme slapen! De rest van het weekend was ook top. Zaterdag nog lekker wezen winkelen en zondag een stijldans wedstrijd gehad en daar in het winkeltje een vette ballroom rok gescoord (yay, roze!). Binnenkort komt er weer een nieuwe plog, ik heb namelijk genoeg leuke dingen in de planning staan. Tot snel dus :D

Liefs!

 

3 gedachtes over “Losgelaten

Geef een reactie

