Stemmen enzo

Sinds mijn vorige plog van afgelopen dinsdag (check ‘em hier!) heb ik aardig de smaak te pakken. Ik begin bij vele gebeurtenissen al te denken ‘oehh, dat is leuk voor een plog’. Zo ook bijvoorbeeld vandaag. Ik ga namelijk mee doen aan een medisch onderzoek (alweer, ja, klopt…) en dat is natuurlijk uiterst interessant! Lekker foto’s maken van de canules, ziekenhuisbedden, bloeddrukmeters en het lekkere eten enzo… Aangezien ik een lief, leuk, aardig, blond meisje ben (lees dit maar), heb ik van te voren gevraagd of ik foto’s mag maken. De mevrouw was hierin duidelijk: dat mocht niet. Daar gaaaat m’n blog! Gelukkig ben ik heel creatief en gaat dit allemaal dus wel goed komen =)

1

Gaaaaaap, goedemorgen! Time to rise and shine (oke, daar was het nog wat vroeg voor…)

 

2

Aangezien ik straks op rantsoen moet (lees dat verder op), nog even een lekker ontbijtje!

 

3

Zoals deze plog-titel al zegt: we mogen stemmen! Nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet altijd even goed op de hoogte ben van al die politieke crap (mijn talenten liggen ergens anders ;p), maar stemmen zal ik! Ik ben vast niet de enige die gretig gebruikt maakt van de stemwijzer…

 

4

En voor de blinden en slechtzienden onder ons: het was dus DAAR (no offence trouwens, ik ben zonder bril ook half blind)

 

5

Aangezien het plog-dag is heb ik met mijn liefste glimlach aan de dames bij het stembureau gevraagd om een foto van mijn stem-actie te maken. Dat wilde ze wel, ‘maar je mag niet op de foto zetten op wie je stemt’ (okeee…don’t worry, zou het niet eens durven na die hele stemfie crisis)

 

6

Nadat ik de ochtend beweging naar het stembureau had gehad (300 meter verderop), was het tijd om mijn koffer te gaan pakken! Zoals ik al zei: ik ga meedoen met een medisch onderzoek. Hiervoor verblijf je intern bij ‘hun’ en onderga je allerlei handelingen en krijg je een vorm van medicatie (google het maar op ‘ proefkonijn’). Na een aantal lastige keuzes en veel getreuzel is het gelukt, de koffer kon gewoon dicht…yay!

 

7

Tijd voor meer beweging (naast het verbod op foto’s maken, ligt er ‘daar’ ook een verbod op bewegen), dus ik ging er lopend heen! Ik moet zeggen dat die mega koffer niet heel fijn over het grind ging…

 

8

En kijk, dit wordt mijn slaapverblijf! Omdat het zo lekker weer is mogen we buiten slapen en worden alle handelingen hier verricht in plaats van binnen (nee, natuurlijk is dat niet waar…)

 

Hier houdt de plog voor vandaag op. Aangezien ik hier geen foto’s mag maken en nog even heel creatief moet gaan bedenken hoe ik dan een plog kan maken is het voor vandaag even klaar. Voor nu kan ik het wel eerst beschrijven: ik heb inmiddels een kamer en bed toegewezen gekregen (binnen dus hè) en ik heb zo’n mooi polsbandje om (je bent immers een subject nummer ;p). Over een half uurtje krijgen we ons avondeten en vanavond krijgt iedereen alvast een canule. Morgen is er namelijk een zogenaamde ‘prikdag’. Dit is een dag met allerlei handelingen en weinig eten. Maarrrrr….hierover volgt later meer =)

Liefs!

2 gedachtes over “Stemmen enzo

Geef een reactie

