Plogger de plog plog plog

Gisteren was het dan zo ver: ik heb besloten om te gaan ploggen! (voor diegene onder ons die géén idee hebben wat dat is: combinatie van ‘picture’ en ‘loggen’, een verhaal met foto’s dus). Samen met Michelle ging de reis naar…Sneek! Michelle heeft mij eigenlijk aangestoken met de plog-vibe. Ons dagje uit naar Sneek was natuurlijk ídeaal om mijn eerste plog waar te gaan maken! Omdat ik pas halverwege de dag besloten had om te gaan ploggen, staat niet mijn ‘hele dag’ erop….(al doende leert men ofzo was het toch?)

0

In de trein, we hebben er zin innnn!

 

1

Tadaaa, we zijn er! Direct maar even een foto maken..

 

2

Natuurlijk moest er ook een ijsje gegeten worden. Geen idee welke smaakjes het ook alweer waren, maar dat het super lekker was staat vast! (de aardige meid van de ijssalon vond dit overigens een ‘kleine toet slagroom’, niet dat ik klaagde hoor!)

 

3

Onderweg kwamen we een kerk tegen, hij was open dus even spieken. Het was er zó stil dat fluisteren al te luid was, sshhhttt….

 

4

De poort van Sneek, daar moet een selfie van gemaakt worden natuurlijk ;)

 

5

Ahhh, issie niet prachtig?! (je moest eens weten hoelang ik heb gewacht totdat die meneer in het rechter poortje wegging…tevergeefs dus)

 

6

Even chillen in het poortje (andermans foto’s even verpesten, gniffel… haha nee, geintje hoor!)

 

5-2

Wieeeeeeeeeeehhhhh

 

7

Er moest natuurlijk ook even geshopt worden! Michelle heeft ‘em gekocht, ik uiteindelijk niet (twijfel twijfel, zucht, half uur later, toch maar niet…) En ja…ik weet dat deze foto wazig is, maar dit was de 3e poging al…het gaat om het idee toch?

 

8

Tijd voor voedsel! En oh my…it was GOOD! Wat het was? super kip saté spies, patatjes, witlof met kaas & ham er omheen, aardappelblokjes en een salade…Heerlijk gegeten bij hotel restaurant ‘De wijnberg’ (aanrader!)

 

8-2

Op!

 

9

Jaaa, back in town (er gaat niets boven?!…)

 

9-2

Home sweet home <3

 

Het was een super gezellige dag, ook heerlijk weer gehad! Het ploggen bleek nog best lastig, want voordat ik het wist  had ik 4 uur lang aan foto’s gemist…oops! Zo heb ik bijvoorbeeld geen foto’s van het onweer op de terugweg, de plensbui die volgde, een half leger aan politiemannen in de trein die een hele groep arresteerde en en en..nog veel meer. Maar ik vind het wel super leuk. Zo kunnen niet alleen jullie zien wat ik allemaal uitvreet, maar kan ik het zelf ook nog eens terug lezen en zien. Ben je benieuwd naar de plog van mijn Sneek-partner-in-crime, klik dan op Michelle

De volgende plog zal vlot verschijnen, tot snel =)

Liefs!

 

4 gedachtes over “Plogger de plog plog plog

  1. Pingback: Stemmen enzo | Pirre

  2. Pingback: Hoera, 1 jaar! | Megapirre

  3. Pingback: Hieperdepiep, 2 jaar! | Life of Pirre

Geef een reactie

